قدس آنلاین- تبریز: رییس شورای اسلامی شهر تبریز، در خواست کرد که الگوهای صحیح رفتار ترافیکی، در راستای ارتقای سواد ترافیکی،برای شهروندان تبیین شود.

الگوهای صحیح رفتار ترافیکی برای شهروندان، تبیین شود

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، شهرام دبیری در مراسم اعطای گواهی نامه پایان دوره به مربیان شرکت کننده در طرح جامع افزایش سواد ترافیکی، گفت: رفتارهای ترافیکی نامناسب، شهر را به یک محیط بی نظم تبدیل می کند و همین امر، اهمیت ارتقای سواد ترافیکی شهروندان را نشان می دهد.

وی، ادامه داد: شهروندان تبریزی، از فرهنگ بالایی برخوردارند و این وظیفه ما مسوولین است که با تامین زیرساخت ها، برنامه ریزی های متقن، اعمال نظارت های مستمر و تبیین الگوهای صحیح رفتاری، از این ظرفیت فرهنگی به نفع بهبود وضعیت ترافیکی شهر، استفاده کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر، همچنین با اشاره به موضوع تبریز 2018، تصریح کرد: هر گردشگری که به شهری وارد می شود، پیش از هر رفتار دیگری، برخوردها و رفتارهای ترافیکی شهروندان را ارزیابی می کند وهمین موضوع، ضرورت ارتقای سواد ترافیکی را به خوبی بازگو می نماید.

دبیری، ضمن دعوت از دیگر نهادهای استانی و شهری برای مشارکت در موضوع آموزش و تامین زیرساخت های ترافیکی، از دست اندرکاران اجرای برنامه های تلویزیونی و از جمله برنامه «تبریزیم» خواست تا در راستای فرهنگ سازی برای بهبود وضعیت ترافیکی شهر، برنامه سازی کنند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.