نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه جنایات آل‌سعود در تاریخ اسلام بی‌مانند است گفت: جنایت صنعا محصول توطئه مشترک آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود است.

جنایت صنعا محصول توطئه مشترک آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود است

به گزارش قدس آنلاین ، آیت‌الله دری نجف‌آبادی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به جنایات عربستان سعودی اظهار داشت: بمباران وحشیانه مراسم سوگواری در یمن توسط جنگنده‌های سعودی که صدها انسان بی‌گناه و بی‌دفاع در این جنایات غیرانسانی کشته و زخمی شدند قلب هر انسان باوجدانی را به درد می‌آورد و آل‌سعود را به شدت محکوم می‌کند.

وی افزود: جنایات آل‌سعود در طول یک سال و نیم گذشته سبب شده هزاران انسان بی‌گناه، زن و مرد و پیر و جوان و کودک به خاک و خون کشیده شوند و مردم یمن در سخت‌ترین شرایط زندگی، دارو، درمان، آب و غذا قرار گرفته و تمامی زیرساخت‌ها و امکانات آموزشی و بهداشتی و مساجد و بیمارستان‌ها با خاک یک‌سان شده و میلیون‌ها انسان بی‌گناه آواره شوند و این جنایت‌ها دلیل ننگ بشریت به‌ویژه آمریکا، رژیم آل‌سعود و حامیان آنها است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: بدون تردید ملت مظلوم یمن در این نبرد ظالمانه و جنون‌آمیز پیروز و سربلند می‌شوند چرا که جنایت صنعا محصول توطئه مشترک آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود است.

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: شهدای ملت مظلوم یمن در پیشگاه خداوند ماجور بوده و در تاریخ فراموش نمی‌شوند و همان‌گونه که خداوند در قرآن فرموده انتقام خون‌های مظلومان را از جباران و ستمکاران می‌گیرد که البته انقام شدید و سختی است.

وی بیان داشت: در مورد این جنایات آنچه مایه تاسف و دردآور است این است که یک کشور به ظاهر اسلامی و عربی با پول نفت مسلمانان و بیت‌المال برای تخریب کشور مسلمان دیگری از تمام ابزار، ادوات و سلاح‌های ممنوعه استفاده کرده و برخلاف تمامی دستورات قرآن و مقررات بین‌المللی جنایاتی می‌کند که روی تمام جنایتکاران تاریخ را سفید می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ادامه داد: این جنایات وحشیانه ننگی برای مدعیان حقوق بشر و سازمان ملل و شورای امنیت است و دولت‌هایی که سلاح‌های فراوان، کشتار جمعی و بمب‌های خوشه‌ای و غیره را در اختیار این رژیم ملعون قرار می‌دهند در این جنایات شریک بوده و باید از این اعمال جنون‌آمیز شرم کنند.

دری نجف‌آبادی عنوان کرد: حال ملت مظلوم یمن باید با توکل بر خداوند، صبر، مقاومت و یکپارچگی در راهی که انتخاب کرده‌اند ثابت و پایدار باقی بمانند چرا که وعده خداوند نزدیک است.

وی افزود: خداوند متعال اسلام و مسلمانان مظلوم و ستمدیده یمن، بحرین، فلسطین، قدس شریف، سوریه، عراق و لبنان را نجات عنایت ‌فرماید و دست جنایتکاران صهیونیستی، عربی و استکبار جهانی را از سر مسلمان و دنیای اسلام کوتاه کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.