قدس آنلاین- بجنورد- سمانه محمدزاده ثانی:مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی گفت:وجود شهدا از برکات اصلی نظام بوده و زنده نگه داشتن راه شهدا از وظایف عینی هر فرد در جامعه است.

مشارکت شرکت مخابرات خراسان شمالی در کنگره ملی 3000 شهید استان

مهندس علی رضا هاشمی در حاشیه برگزاری کنگره 3000 شهید خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، با اشاره به برگزاری این همایش ملی که به عنوان نخستین کنگره استانی و شانزدهمین کنگره در سطح ملی بشمار رفته و از ‌ مهرماه جاری در محل دهکده مقاومت بسیج بجنورد آغاز به کارکرده است، اظهار داشت: عزت امروز اسلام و مسلمین ثمره خون شهدا است و نشر فرهنگ و هدف شهدا از وظایف اصلی تک تک افراد است.

وی برپایی این اجلاس بزرگ را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری فضای مقاومت و رشادت دلاور مردان خراسان شمالی و فرصتی مناسب برای قدردانی از مقام شهدا و خانواده‌های معظم آنان دانست و افزود: در دنیای ارتباطات امروز خوشبختانه امکانات ارزنده جهت نشر فرهنگ ایستادگی و مقاومت در برابر قدرت‌های مستکبر جهان و فرهنگ شهادت طلبی در راه دفاع از آرمانهای نظام اسلامی وجود دارد.

وی در پایان با تاکید بر برکت ارزش‌آفرینی‌های شهدا و ایثارگران برای شوکت و عظمت کشور اظهار داشت : این انقلاب برای ملت ایران بسیار پرهزینه بوده و باید بکوشیم از آن به نحو شایسته پاسداری کنیم تا نزد شهدا و ایثارگران شرمنده نباشیم.

مهندس نشاطی معاون شرکت مخابرات خراسان شمالی نیز ضمن بیان فعالیتهای صورت گرفته توسط این مجموعه گفت: مخابرات منطقه خراسان شمالی به منظور ادای دین خود به شهدای گرانقدر بویژه شهدای مخابرات و فناوری اطلاعات تمام تلاش خود را در راستای اجرای هر چه باشکوهتر این مراسم بکار گرفته و با فراهم سازی امکانات مورد نیاز ارتباطی با ستاد برگزاری این کنگره مشارکتی فعال داشته و با تشکیل کارگروه در این خصوص مفتخر است که با اجرای مسیر فیبر اختصاصی جهت پخش مستقیم کنگره توسط صدا و سیمای استانی و کشوری و همچنین تامین پهنای باند اینترنت پرسرعت و دیگر تجهیزات مخابراتی در محل اجلاس ، سهمی کوچک در برپایی این کنگره عظیم دارد.

گفتنی است: کنگره 3000 شهید خراسان شمالی با حضور مقامات و مسئولین کشوری ،خانواده های معزز شهدا و جمع کثیری از مردم و مسئولین استان به مدت 4 روز در این استان برگزار شد..

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.