رئیس فدراسیون والیبال از خوان سیچلو به عنوان یک آلترناتیو خوب برای سرمربیگری تیم ملی کشورمان خبر داد.

سیچلو گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال/ جدایی لوزانو قطعی نیست!

به گزارش قدس آنلاین، فدراسیون والیبال ایران این روزها یک ماموریت مهم دارد و آن هم انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی بزرگسالان است. تیمی که چندی پیش المپیکی شد و حالا توقعات از آن در اوج است و بدون شک فدراسیون نشینان نیز در تلاش هستند تا بهترین گزینه ممکن را جایگزین رائول لوزانوی آرژانتینی کنند.

این در حالی است که برخی خوان سیچلو، سرمربی سابق تیم ملی قطر و مربی فعلی تیم ملی والیبال کشورمان را یکی از گزینه های اصلی هدایت جانشینی لوزانو عنوان می کنند. رئیس فدراسیون والیبال در همین مورد با اعلام اینکه هنوز جدایی لوزانو از تیم ملی قطعی نشده به ایلنا گفت: در خصوص رفتن یا ادامه همکاری با لوزانو هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم. در حال انجام بررسی‌های لازم در خصوص سرمربی آینده تیم ملی هستیم. سرمربی آینده تیم ملی والیبال باتوجه به برنامه‌های چهارساله والیبال ایران انتخاب خواهد شد تا به روند روبه رشد والیبال ایران ادامه دهد.

وی در خصوص احتمال انتخاب سیچلو برای هدایت تیم ملی ایران نیز بیان داشت: باید توجه داشت که سیچلو هنوز با فدراسیون والیبال ایران قرارداد دارد و به همکاری با تیم ملی ادامه خواهد داد. برخی در ایران می‌گویند که او می‌تواند تیم ملی را هدایت کند ولی هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ایم.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: سیچلو یکی از گزینه‌های احتمالی است اما باید در این مورد بررسی‌های لازم انجام شود تا انتخاب صحیحی انجام دهیم. در هر صورت سیچلو آلترناتیو سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران است و بعد از بررسی‌ها و با توجه به برنامه‌ریزی‌های فدراسیون والیبال برای آینده تیم ملی، تا یک ماه آینده سرمربی تیم ملی بزرگسالان معرفی خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.