قدس آنلاین: مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن خراسان رضوی گفت: طی برآورد انجام شده دو میلیون و ۷۵ هزار خانوار در استان وجود دارند و سرشماری نفوس و مسکن در خراسان رضوی ۹ درصد از برنامه عقب است.

سرشماری نفوس و مسکن در خراسان رضوی ۹ درصد از برنامه عقب است

رضا جمشیدی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، با بیان اینکه حدود دو  هزار آمارگیر در سطح استان فعال هستند، اظهار کرد: تاکنون ۶۲۸ هزار خانوار که معادل ۵۱ درصد از خانوارهای برآورد شده مشهد است ، سرشماری شده‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و ۱۱۵ هزار خانوار درخراسان رضوی سرشماری شده‌اند که معادل ۵۴ درصد خانواده‌های برآورد شده است، افزود: بر اساس برآورد انجام شده دو میلیون و ۷۵ هزار خانوار در این استان وجود دارند و سرشماری نفوس و مسکن در خراسان رضوی ۹ درصد از برنامه زمان بندی شده عقب تر است.

مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن خراسان رضوی عنوان کرد: تعداد خانوار مشهد در سال جاری یک میلیون و ۱۱۲ خانواده برآورد شده است.

وی از انجام نخستین مرحله پرداخت حق الزحمه آمارگیران سرشماری مزبور در خراسان رضوی خبر داد و گفت: خراسان رضوی جزو نخستین استان هایی است که اولین مرحله پرداخت دستمزد آمارگیران را انجام داده است.

جمشیدی گفت: در این مرحله بخشی از دستمزد یک هزار و ۸۴۰ آمارگیر خراسان رضوی پرداخت شد و همچنین حق الزحمه آمارگیران استان طی دو مرحله پرداخت می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.