نماینده ولی‌فقیه در کشور عراق با بیان اینکه استکبار جهانی از راهپیمایی عظیم اربعین هراسان است، گفت: هرکسی که در این حرکت عظیم شرکت کند اگر معصیت کار باشد خداوند گناه او را بخشیده و اهل تقوا می‌شود.

استکبار جهانی از راهپیمایی عظیم اربعین هراسان است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، آیت‌الله سیدمجتبی حسینی در مراسم بهره‌برداری از پروژه بزرگ اسکان دائمی زائران اربعین حسینی در شهر نجف اشرف به همت شهرداری مشهد اظهار داشت: باعث خرسندی ما است که توسط شهرداری مشهد شاهد احداث چنین بنای عظیمی برای زائران امام حسین (ع) هستیم.

وی افزود: اینکه در شهر امام علی(ع) برای زائران امام حسین(ع) توسط مجاوران حرم مطهر امام رضا(ع) چنین بنای عظیمی ساخته شود موضوع عجیبی نیست و خوشحالیم که مدیریت شهرداری مشهد توانست در این مدت کوتاه چنین مهمانسرای عظیمی را برای زائران امام حسین (ع) ایجاد کند.

حسینی با تشکر و قدردانی ویژه از شهرداری و مهندسان پروژه اسکان دائمی زائران حسینی در کشور عراق بیان کرد: این بنای عظیم تنها در 40 روز به بهره‌برداری رسید که این موضوع هم عجیب نیست زیرا این حرکت مورد نظر اهل‌بیت(ع) است و زائران امام حسین(ع) از تمام نقاط جهان در این مکان اسکان می‌یابند و اقدامی بزرگ است که نسل‌های متعدد از آن بهره می‌برند و باقیات و صالحاتی برای بانیان این پروژه بزرگ خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در کشور عراق در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: زیارت اربعین انسان‌ها را آماده می‌کند و هرکسی که در این حرکت عظیم شرکت کند اگر معصیت کار باشد خداوند گناه او را بخشیده و اهل تقوا می‌شود.

نماینده استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: این محل پیوند و برادری ملت‌ها است و همان‌طور که امام حسین (ع) قیامش برای فدا بود تا رژیم منحوس بنی‌امیه را به خاک بکشاند ما هم استمداد این حرکت را داریم و بر همین اساس استکبار جهانی از این راهپیمایی عظیم هراسان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.