زمان نسبتا زیادی از به کما رفتن میشائیل شوماخر می گذرد اما همچنان سرنوشت مرموزی از سوی خانواده وی برای افسانه فرمول یک رقم خورده است.

سرنوشت مرموز میشاییل شوماخر/ هفته‌ای ۱۱۵ هزار دلار برای درمان افسانه فرمول یک

به گزارش قدس آنلاین، میشائیل شوماخر در ایسنتاگرام یک صفحه را برای خود گشایش کرده است. این خبر امیدواری زیادی را برای بهبود وضعیت این راننده افسانه ای ایجاد کرده است با این حال هنوز خبری از سرنوشت مرموز او در دسترس نیست.

مشخص است که این صفحه از سوی خانواده وی بازگشایی شده است. انتظار می رفت اخبار تازه ای به طور رسمی از سوی  خانواده شوماخر درباره بهبود وضعیت او منتشر شود ولی این اتفاق رخ نداد. با این حال ستارگان ورزش جهان به وی خوشامد گفته اند. نیکو روزبرگ راننده سرشناس مرسدس و صدرنشین جدول این فصل مسابقات فرمول یک از آن جمله بوده است.

بعد از اینکه بازگشایی صفحه شخصی شوماخر رسانه ای شد بلافاصله یک میلیون نفر به این صفحه سر زدند تا شاید خبری تازه از وضعیت راننده آلمانی بیابند اما همه چیز مثل سابق به حالت محرمانه باقی مانده است.

راس براون مدیر پیشین تیم فراری که رابطه نزدیکی با خانواده شوماخر دارد اخیرا عنوان کرد اوضاع می تواند دلگرم کننده باشد با این حال وی تاکید کرد خانواده شوماخر دوست ندارند خبری درباره روند درمانی قهرمان پیشین فرمول یک به بیرون درز پیدا کند.

چیزی حدود سه سال قبل بود که شوماخر به همراه خانواده خود برای اسکی به پیست مریبل فرانسه رفته بود که بر اثر برخورد به یک صخره از ناحیه سر دچار خونریزی شده و به کما رفت. از ماه دسامبر ۲۰۱۳ که شومی به کما رفته بود و راهی بیمارستان شد تاکنون تنها شایعه درباره وضعیت او به گوش رسیده است.

خانواده شوماخر بعد از چند ماه وی را از بیمارستان به ویلای خصوصی خود در سوئیس منتقل کردند و یک تیم ۱۵نفره پزشکی را هم در اختیار گرفتند تا روند درمانی تسریع شود. بعد از این اتفاق عنوان شد که شوماخر به شرایط نباتی زندگی خود عادت کرده و بعید است سلامت خود را بازیابد.

با این حال هنوز به طور رسمی هیچ خبری از سوی خانواده وی منتشر نشده است. چیزی که مشخص شده آنها هفته ای ۱۱۵ هزار دلار برای درمان شوماخر کنار گذاشته اند و به نظر می رسد اکنون هزینه های سنگین درمانی شومی آنها را تحت تاثیر قرار داده ولی هنوز در این باره چیزی نگفته اند.

آینده حیاتی شوماخر به یک راز بزرگ تبدیل شده و او در ویلایی اسرار آمیز که محافظت می شود با تلاش پزشکان در پی خروج از شرایط پیش آمده است. آیا می توان امیدوار بود قهرمان ۷ دوره فرمول یک بار دیگر روی پاهای خود بایستد و صحبت کند؟

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.