تبریز -در ادامه دستگیری های پرونده تخلفات مالی شهرداری و شورای شهر بناب، شهردار این شهر نیز به همراه دو کارمند دیگر دستگیر شدند.

دست شهردار بناب از شهرداری کوتاه شد/ ۳ نفر دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، پرونده دستگیری ها در شهرداری و شورای شهر بناب هر روز ابعاد تازه ای پیدا می کند تا آنجا که شهردار و دو کارمند شهرداری بناب  دستگیر شدند.

با دستگیری این سه نفر مجموع دستگیرشدگان در پرونده فساد مالی در شورای اسلامی شهر و شهرداری بناب تاکنون به ۱۸ نفر رسید و تحقیقات نیز در این مورد همچنان ادامه دارد.

در بین دستگیرشدگان علاوه بر شهردار، یکی از معاونان شهردار، یک عضو شورای اسلامی شهر و ۱۰ نفر از کارکنان شهرداری به چشم می خورد و پنج نفر دیگر نیز افرادی هستند که در بحث ساخت و ساز فعالیت داشته اند.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر ضمن تأیید خبر دستگیری شهردار این شهر اظهار کرد: برای انتخاب سرپرست جدید شهرداری بناب منتظر نظر و پاسخ مسئولان استانداری هستیم

هنوز برآورد دقیقی از مبالغ تبانی و ارتشاء در ارتباط با پرونده شورای اسلامی شهر و شهرداری بناب وجود ندارد و با این حال پرونده همچنان برای بررسی بیشتر مفتوح است.

گفتنی است، شهردار بناب در ۱۶ اسنفند سال ۱۳۹۳ با رأی اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر بناب به این سمت انتخاب و در فروردین ماه سال ۱۳۹۴ به طور رسمی به عنوان شهردار بناب معرفی شد.
شهرستان ۱۴۰ هزار نفری بناب در ۱۱۰ کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع شده و درجه شهرداری آن ۸ و ۴۱۷ کارمند و کارگر در این شهرداری مشغول به کار هستند.
همچنین تعداد اعضای شورای اسلامی شهر بناب ۹ نفر است.

گفتنی است  پیش از این نیز شورای شهر مرند و اسکو منحل شده بود و سلب عضویت چهار شورای شهر تبریز و دستگیری چند نفر از مدیران شهرداری تبریز، دستگیری در شهرداری‌های و شورای شهرهای بناب و  شهرداری هادی‌شهر از دیگر پرونده‌های شوراهای شهر و شهرداری‌های استان است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.