بهشهر- سرپرست معاونت دریایی و بندری امیرآباد گفت: در آذرماه سالجاری با پهلودهی ۴۲ فروند کشتی، رشد ۲۰درصدی ورود کشتی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد بودیم.

رشد ۲۰ درصدی پهلو گیری کشتی در بندرامیرآباد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی بندر امیرآباد، اسعدی با بیان اینکه افزایش ۳۲درصدی تخلیه کشتی در همین مدت اتفاق افتاده است، اظهار کرد: استفاده مناسب از امکانات و توان بالقوه عملیاتی موجب شده جایگاه متمایزی را در بین صاحبان کالا و شرکت های حمل و نقل دریایی به دست آوریم.

وی با اشاره به جایگاه استراتژیک بندر امیرآباد در بین بنادر حاشیه دریای خزر، خاطرنشان کرد: منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد با توجه به تغییر و اصلاح برخی فرآیندهای مرتبط با سرمایه گذاری و حمل و نقل دریایی، مورد توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار گرفته و طرح های سرمایه گذاری بسیاری در زمینه های مختلف مانند غلات، آرد و فرآورده های نفتی در نوبت بررسی و تایید قرار گرفت.

سرپرست معاونت دریایی و بندری امیرآباد یادآور شد: تغییر فرآیندها وتعامل با صاحبان کالا، مالکان کشتی وخطوط حمل ونقل دریایی حوزه دریای خزر منجر به افزایش ۲۰ درصدی رشد ورود کشتی و کالا به این بندر گردید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.