زاهدان- جانشین قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران جنوب شرق کشور گفت: سپاه پاسداران از سال ۸۸ تاکنون با راه اندازی ۳۱ بیمارستان صحرایی در سراسر سیستان و بلوچستان زمینه ساز بهره مندی بیش از یک میلیون نفر از مردم محروم این استان بوده است.

سپاه برای رفع مشکلات بهداشتی-درمانی جنوب کشور تلاش می کند

به گزارش قدس آنلاین، جانشین قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران جنوب شرق کشور  در مراسم افتتاح 12 بیمارستان صحرایی در جنوب شرق کشور گفت: سپاه پاسداران در کنار برقراری امنیت با سایر دستگاههای امنیتی و انتظامی سه موضوع محرومیت زدایی، عمرانی و رفع مشکلات بهداشتی درمانی مردم محروم جنوب کشور را در دستور کار خویش قرار داده است.

سردار گشتاسبی ادامه داد: در این راستا نیروی زمینی سپاه پاسداران از سال ۸۸ تاکنون با راه اندازی ۳۱ بیمارستان صحرایی در سراسر سیستان و بلوچستان زمینه ساز بهره مندی بیش از یک میلیون نفر از مردم محروم این استان از خدمات بهداشتی درمانی شده است.

وی افزود: همچنین در این بیمارستان ها در استان بیش از ۱۰ هزار عمل جراحی انجام شده است که رضایت مندی مردم منطقه را به همراه داشته است.

مراسم محوری افتتاح این بیمارستان های صحرایی در سرسرای دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.