پادشاه اردن اعلام کرد که به حملات گروه های مسلح در شهر الکرک در جنوب اردن واکنش قوی نشان می دهیم.

عبدالله دوم: به حوادث «الکرک» واکنش قوی نشان می دهیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از العهد، پادشاه اردن در سخنانی به حملات مسلحانه در شهر «الکرک» واقع در جنوب این  کشور واکنش نشان داد.

در همین راستا، «عبدالله دوم» پادشاه اردن در سخنانی تاکید کرد: به حوادث خونین اخیر در استان الکرک واکنش قوی نشان می دهیم. باید تلاش ها برای برخورد با برهم زنندگان امنیت کشور افزایش یابد.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: حمایت از نیروهای امنیتی و تداوم فعالیت ها با قدرت ضروری است و باید تلاش ها در تمامی زمینه ها برای تحقق مصالح اردن تشدید شود.

روز سه شنبه ۴ نیروی امنیتی اردن در پی درگیری با عناصر مسلح در منطقه «الوسیه» در استان الکرک واقع در جنوب این کشور کشته شدند. همچنین روز یکشنبه نیز درگیری ها در شهر «الکرک» اردن منجر به کشته و زخمی شدن بیش از ۳۰ نفر شد که داعش مسئولیت حملات روز یکشنبه را برعهده گرفت.

گفتنی است، برخی مناطق اردن از جمله الکرک و معان به شدت زمینه پذیرش افکار تروریست های داعش را دارند و فقر اقتصادی و نارضایتی از شرایط نیز به این موضوع دامن می زند. چند ماه پیش نیز ماجد الشراری شهردار معان که خطر را دریافته بود، گفت: اگر اوضاع به همین شکل ادامه یابد فاجعه ای در اردن به وقوع می پیوندد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.