سرمربی تیم پرسپولیس گفت: از هواداران تشکر می‌کنم که یار دوازدهم ما در لیگ برتر بودند.

برانکو: در فصل خیارشور قرار داریم!/ درباره انصاری دروغ می‌نویسند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با سیاه‌جامگان گفت: من از شما خبرنگاران بابت این تأخیر عذرخواهی می‌کنم اما اتفاقی است که پیش آمد. فردا آخرین بازی ما در نیم‌فصل اول لیگ است و همین الان لازم است از هواداران تشکر کنم که از ما حمایت کردند و هواداران یار دوازدهم ما بودند و به ما اعتماد کردند.

وی افزود: هواداران ما در کل نیم‌فصل از تیم حمایت کردند و بازیکن دوازدهم ما بودند و به ما اعتماد داشتند. دوست داشتم به همراه ما شاد شوند و لذت ببرند. از همین جا مصرانه از آنها دعوت می‌کنیم که فردا حضور پرشوری در ورزشگاه داشته باشند تا بتوانیم قهرمانی نیم‌فصل را جشن بگیریم.

وی ادامه داد: می‌دانید که همیشه احترام خاصی برای حریف قائل هستم و نتیجه می‌تواند به هر شکلی رقم بخورد. بازی آخر را بردند در حالیکه یک بازیکن اضافه‌تر داشتند. آنها کیفیت خودشان را نشان دادند. مربی‌شان خداداد عزیزی یکی از بازیکنان بزرگ تاریخ بوده و مربی باهوش و عاقلی است که تلاش می‌کند تا جایی که توان دارد شادی ما را به هم بریزد. نمی‌خواهم پنهان کنم که ما از سیاه‌جامگان بهتر هستیم و در خانه‌مان بازی می‌کنیم و نمی‌خواهیم از نقش قهرمانی خود عدول کنیم. با تمام احترامی که قائل هستیم، فکر نکنید که حریف را دست کم می‌گیریم. هدف ما در بازی فردا فقط یک چیز است برد، برد، برد.

سرمربی تیم پرسپولیس تصریح کرد: امید عالیشاه به دلیل مصدومیت در بین بازیکنان ۱۸ نفر لیست قرار ندارد و همین طور دو بازیکن اوکراینی که سرما خورده‌اند همراه ما نخواهند بود اما خوشحالم که بیرانوند به رقابت برگشته و بازیکنانم همگی همه تلاش‌شان را می‌کنند تا در ترکیب قرار بگیرند.

برانکو درباره اینکه با خداداد عزیزی تقابل خواهد داشت و همچنین آیا این موضوع را به بازیکنانش گوشزد کرده که سیاه‌جامگان را دست‌کم نگیرند، گفت: خداداد عزیزی بسیار عاقل و باهوش است و می‌توانم بگویم که از بزرگ‌ترین بازیکنان فوتبال ایران بوده اما در کنار این تعاریف هدف ما در بازی فردا برد است. خوشبختانه بازیکنانم به این موضوع فکر نمی‌کنند که حریف را دست‌کم بگیرند. برای همین به آنها افتخار می‌کنم که با آمادگی کامل به زمین خواهند رفت.

وی درباره جدایی احمد نوراللهی و امید عالیشاه از پرسپولیس و اظهارات برخی مسئولین باشگاه مبنی بر بی‌تعصبی این بازیکنان ادامه داد: خوشبختانه روزنامه‌ها را نمی‌خوانم اما همیشه این حرف‌ها حول و حوش بازیکنان وجود دارد. به هر حال این دو بازیکن به پرسپولیس خدمت کرده‌اند و حالا تصمیم دارند به سربازی بروند و این یک بدهی است که آنها باید به وطن خود ادا کنند. سال بعد هم سایر بازیکنان دیگر که سرباز هستند به سربازی خواهند رفت و من به همین دلیل مایل نیستم در این باره بحث کنم.

برانکو در مورد شایعه جدایی محمد انصاری و احتمال بازگشت مهرداد کفشگری به این تیم تصریح کرد: در همه جای دنیا این بحث‌ها صورت می‌گیرد و بعضا اطلاعات نیمه صحیح و دروغ نوشته می‌شود اما انصاری هیچ مصاحبه‌ای نکرده و به خاطر این دروغ‌پراکنی‌ها اعلام کرده که از آن سایت شکایت خواهد کرد. قطعا او جایی نمی‌رود و با کسی هم در این باره صحبت نکرده اما طبیعی است که می‌خواهند او را به هم بریزند تا هواداران را علیه او کنند و متأسفانه هدف این کار هم مشخص است. انصاری حق دارد که از آن رسانه شکایت کند اما اگر قرار است بازیکنی برود یا بیاید، باید اطلاعات رسمی را از باشگاه بگیرید و فکر می‌کنم همه جای دنیا هم شرایط به همین گونه است اما به هر حال این گمانه‌زنی‌ها در رسانه‌ها طبیعی است. به تعبیر ما در کرواسی به این فصل، فصل خیارشور گفته می‌شود چون لیگ تعطیل است و بازی انجام نمی‌شود و به همین دلیل این خبرها بیرون می‌آید.

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد تعطیلی تمرینات پرسپولیس هم اظهار داشت: از روز شنبه تا چهارشنبه تمرینات تعطیل خواهد بود.

 وی در مورد اردوی نیم‌فصل در امارات گفت: پیش‌بینی اردو در امارات را نداشتیم چون زمان ما در نیم فصل خیلی کم است صحبت دعوت از تیم میهمان برای بازی دوستانه بود که در امارات یا در قطر آنها را دعوت کنیم. باید ببینیم ادامه لیگ به چه صورت خواهد بود.

وی در مورد تقویت تیم پرسپولیس در نیم فصل گفت: متأسفانه کار ساده‌ای نیست بازیکنان با باشگاه‌ها قرارداد دارند و باشگاه‌ها نیز به راحتی بازیکنان‌شان را مرخص نمی‌کنند.

وی در مورد اینکه در نیم فصل به تیم ملی بازیکن می‌دهد یا نه، گفت: اول باید بگویم اطلاعات دقیق و کافی در مورد برنامه تیم ملی ندارم وقتی برنامه به دستم برسد، نظرم در مورد آن اعلام می‌کنم در مورد این مسئله باید بگویم همیشه در خدمت تیم ملی خواهیم بود و هیچ وقت و با هیچ‌کس از طرف پرسپولیس مخالفتی با تیم ملی ندارد. هیچ مخالفتی با تیم ملی از طرف کادر فنی نداشته‌ایم.

برانکو در مورد اینکه رادوشوویچ آماده است و بیرانوند هم مصدومیتش به پایان رسیده، گفت: وقتی فردا بازی شروع شود خواهید دید که کدام بازیکن در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد و رادوشوویچ را به همین خاطر آورده‌ایم تا ۲ بازیکن ممتاز داشته باشیم. نمی‌دانیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. خوشحالم که در مورد رادوشوویچ به خال زده‌ایم. او توانست خیلی زود خودش را با محیط تطبیق بدهد و بازیکنان او را پذیرفتند و موفق بود. به خاطر بیرانوند هم خوشحال هستیم که مصدومیتش به پایان رسیده است.

وی در مورد حضور بازیکنان اوکراینی در پرسپولیس گفت: شما فکر می‌کنید اوکراینی‌ها ضعیف بودند. آنها در رقابت برای قرار گرفتن در ۱۱ نفر اصلی قرار داشتند. ما در حال حاضر صدرنشین هستیم و در ۱۴ بازی یک شکست داشته‌ایم. ضمن اینکه این بازیکنان ۳ روز قبل از شروع لیگ به تیم ما آمده‌اند و طبیعی است که بازیکنانی که از ابتدا با ما شروع کرده‌اند، اولویت دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.