تبریز- دو نمایش از آذربایجان‌شرقی به بخش استانی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافت.

راهیابی ۲ نمایش از آذربایجان‌شرقی به بخش استانی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

به گزارش قدس آنلاین، گروه انتخاب آثار برگزیده جشنواره‌های تئاتر استان‌های کشور، پس از ارزیابی آثار متقاضی این بخش، برگزیدگان خود را در دو بخش آثار راه یافته به بخش مرور تئاتر ایران و همچنین آثار معرفی شده به فجر استانی انتخاب کردند که براساس آن دو نمایش نیز از آذربایجان‌شرقی به بخش استانی این جشنواره انتخاب شدند.

نمایش دوبارگی به نویسندگی و کارگردانی سیامک افسایی کاری از گروه «کُتل» از شهر تبریز و نمایش کابوس‌های یک پیرمرد به نویسندگی نادر برهانی مرند و کارگردانی رامین ریاضی کاری از گروه پیاده از شهر تبریز انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش، ۶۰ اثر برگزیده جشنواره‌های تئاتر استان‌ها که شهریور و مهر ماه در ۳۲ استان کشور برگزار شد، به همایش استانی راه یافتند.

آثار شرکت‌کننده در این همایش توسط گروه انتخاب‌کننده با حضور کارگردان‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت بر اساس کیفیت آثار از بین این ۶۰ اثر، ۱۲ نمایش برای حضور قطعی و سه اثر به منظور ایجاد فرصت اجرایی در بخش مرور فجر انتخاب شدند.

ضمن اینکه ۱۴ اثر دیگر هم به بخش فجر استانی که در استان‌های میزبان جشنواره برگزار می‌شود، راه پیدا کرده‌اند که از میان آنها ۱۲ اثر به طور قطعی و دو اثر هم مشروط پذیرفته شده‌اند.

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی از اول تا دوازدهم بهمن ماه برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.