کرمانشاه- سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی گفت: جلب مشارکت علاقمندان و ارادتمندان به ساحت امام هشتم‌(ع) نیازمند تفکر بسیجی، جهادی پاک و همت‌های بالا است.

سیره امام رضاعلیه السلام انگیزه خدمتی معنوی و جهادی در همه بخش‌ها است

به گزارش قدس آنلاین، حسن موحد پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آستان قدس رضوی قبله اهل دل و ملجاء دل مومنان صادق است‌، گفت: نظر به جایگاه معنوی بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) و سیره عملی آن حضرت، فرهنگ رضوی در زندگی فردی و اجتماعی اقشار مختلف مردم اثرگذار بوده است.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی همچنین با اشاره به اینکه منشور هفت‌گانه ابلاغی مقام معظم رهبری به تولیت آستان قدس رضوی دایر بر تحول ماموریت‌های این مجموعه عظیم در خصوص خدمت به زائران و مجاوران و محرومان است، افزود: مشارکت علاقمندان و ارادتمندان به ساحت آن امام همام نیازمند تفکر بسیجی، جهادی پاک و همت‌های بالا است که با امکانات موجود در راستای خدمت به زائران برآیند.

وی با اشاره به اینکه امروزه سیره امام یک‌دستگاه معنوی و ظرفیت‌های بسیجی دارد، گفت: سیره امام هشتم(ع) می‌تواند خادمان را در همه جا به حرکت درآورد که خدمتی معنوی و جهادی در همه بخش‌ها داشته باشند.

موحد با اشاره به دایر شدن دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه، افزود: تلاش می‌کنیم تا در عرصه‌های جدید برای حضور خادم زمینه‌های لازم فراهم شود.

وی گفت: مردم کرمانشاه از دیرباز با میزبانی از زوار امام حسین‌(ع) ارادت خود را به اهل‌بیت عصمت و طهارت نشان داده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.