آنتونیو کونته، سرمربی چلسی مدعی شد که میچی باتشوایی در آینده فرصت بیشتری در چلسی خواهد داشت ولی همچنین تاکید کرد که دیگو کاستا کار او را برای حضور در ترکیب تیم سخت کرده است.

تمجید سرمربی تیم چلسی از عملکرد دیه گو کاستا

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ورزش سه، باتشوایی که در تابستان با ۳۳ میلیون پوند از مارسی به چلسی پیوست، هنوز نتوانسته از ابتدا در ترکیب تیمش قرار بگیرد. دیگو کاستا، رقیب او، در ۱۷ بازی ۱۳ گل به ثمر رسانده و تیمش را با ۶ امتیاز اختلاف نسبت به رقبا به باکسینگ دی رسانده است. حال کونته مدعی شد که کاستا کار بازی کردن باتشوایی را دشوار کرده است.

او گفت: بله، تفکر میچی، رفتارش و ... فوق العاده است. او می‌خواهد کیفتیش را افزایش دهد. از لحاظ تکنیکی و قدرت بدنی خیلی با او کار می‌کنیم تا از همه نظر آماده باشد. بله او تعلق خاطر فوق العاده ای نشان داده، تلاش زیادی در تمرینات دارد و شور انگیزه بالایی دارد. مطمئنا می‌خواهد بازی کند ولی وقتی دیگو کاستا روبروی شماست، کارتان ساده نیست.

کونته تاکید کرد: جدا از این‌ها، کاستا نمایش فوق العاده ای داشته و گل های زیادی به ثمر رسانده است. ولی تکرار می‌کنم: اینکه میچی به تلاشش ادامه دهد بسیار مهم است، اینکه پیشرفت کند. مطمئنم بالاخره این اتفاق خواهد افتاد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.