اراک- مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک از پیروزی تیم شهرداری اراک در هفته نهم لیگ برتر بسکتبال برابر نیروی زمینی با نتیجه ۷۲ بر ۶۱ خبرداد.

برد تیم بسکتبال شهرداری اراک در هفته نهم لیگ برتر

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدرضا عزیزمحمدی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برد تیم بسکتبال شهرداری اراک اظهار داشت: نماینده استان در هفته نهم از سری مسابقات لیگ برتر بسکتبال از ساعت ۱۶ در سالن مملو از تماشاگر امام خمینی (ره) میزبان تیم نیروی زمینی تهران بود که با ارائه یک بازی روان موفق شد تا حریف خود را با نتیجه ۷۲ بر ۶۱ شکست دهد و همچنان پیروزی‌های خود را ادامه دهد.

وی افزود: تیم شهرداری اراک در هفته آخر از دور رفت لیگ برتر بسکتبال در خانه میزبان نیروی زمینی تهران بود و تنها به امید کسب پیروزی قدم به میدان این مسابقه گذاشتند و موفق شدند در کوآرترهای اول و چهارم با نتایج ۲۵ بر ۱۲ و ۱۷ بر۱۳ پیروز شوند تا از دست دادن کوآرترهای دوم و سوم با نتایج ۱۵ بر ۱۳ و ۲۱ بر ۱۷ مانع از پیروزی شاگردان کسایی‌پور نشود.

عزیزمحمدی با اشاره به تلاش بازیکنان این تیم گفت: شاگردان کسایی‌پور در این مسابقه بازی بسیار روان و زیبایی را از خود به نمایش گذاشتند و این مربی از یازده بازیکن خود در این مسابقه استفاده کرد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک تصریح کرد: تیم شهرداری اراک با نتیجه ۷۲ بر ۶۱ حریف خود را از پیش رو برداشت و با انجام ۹ مسابقه و کسب ۷ پیروزی و تنها ۲ شکست پس از پتروشیمی بندر امام در رده دوم جدول قرار دارد.

وی با اشاره به بازی اینده تیم شهرداری اراک در این لیگ گفت: شهرداری اراک در دیدار آینده خود مهمان صدرنشین مسابقات پتروشیمی بندر امام خواهد بود، اصغر کاردوست در این مسابقه به عنوان بهترین بازیکن شهرداری اراک و اثرگذارترین بازیکن مسابقه لقب گرفت.

لازم به ذکر است که در دیگر دیدارهای این هفته نتایج زیر به دست آمد:

شیمیدُر ۷۷ – شهرداری کاشان ۸۱

لوله آ. اس شیراز ۵۹ – پتروشیمی ۹۱

پالایش نفت آبادان ۷۱ – شهرداری تبریز ۷۶

شهرداری گرگان ۴۵ – دانشگاه آزاد ۶۸

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.