یزد- استاندار یزد گفت: نهم دی ماه روزی که عزم ملّی در مقابله با استکبار جهانی و تجدید میثاق با امام و رهبری و پیمان با آرمان شهیدان وشاهدان است و این روزهمدلی و وفاق اجتماعی را رخ نموده و بدخواهان ملت و انقلاب و استکبار را مأیوس کرد.

نهم دی ماه بدخواهان ملت و انقلاب و استکبار را مأیوس کرد

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمد میرمحمدی اظهارداشت: ماه دی برای استان یزد ماهی پر از خاطرات شیرین و به یاد ماندنی و برای ایران اسلامی یادآور رخدادی مؤثر و سرنوشت ساز و حماسه ای ماندگار و دشمن شکار است.
وی افزود : بینش، آگاهی و شناخت زیربنای همه حرکتها و شکوفایی هاست و توسعه فرهنگی بدون معرفت و بصیرت ممکن نیست و امید که همواره چشمهای خود را در نگاه عمیق به آنچه از ذهن پلید استکبار و سلطه طلبان می گذرد بیدار و روشن نگهداریم.
استاندار تصریح کرد : دوازدهم دی ماه سالروز ورود پرشکوه، امیدبخش، مسرّت بار و لبریز از معنویت و برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدّظله العالی)  به استان دارالعباده و دارالعلم یزد می باشد. سفری که علاوه بر برکات مادی، شهر و دیار قنات، قنوت و قناعت را از صفا و عشق و نور و معنا لبریز ساخت و از اشکهای شوق و چشمه های مهر و بوی نرگس و نسرین آکنده ساخت و حضور با عظمت و شورآفرین مردم در استقبال مراد خویش که نشانه ای از وابستگی عمیق این خطّه به اسلام و قرآن و انقلاب و ولایت است، سند افتخاری شد ماندگار و یادگاری شد در تاریخ حماسه های این مرزو بوم.
میرمحمدی گفت: این روز عزیز و پُر خاطره را گرامی می دارم و از مردم عزیز و جوانان برومند و همیشه در صحنه این دیار ضمن عرض ارادت و احترام می خواهم تا در پاسداری از اصالت ها، معنویت ها، اخلاق و ارزشهای اسلامی و میراث ماندگارعشق و شهادت و فرهنگ ریشه دار دارالعباده با ژرف نگری تلاش و تکاپو نمایند.
وی افزود : رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدّظله العالی) استان یزد را مرکز دانش و هنر و کار و ابتکار و ایمان دانستند و بر نخبه پروری و خیل عظیم نخبگان این دیار عنایت داشتند، نکته ای که ما را به یاد جمله ای زیبا و رهگشا از حضرت امام خمینی(ره) می اندازد که فرمودند: یزد همیشه با عقل و درایت اداره شده است و باید نمونه ای باشد برای همه استانها.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.