سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد، این باشگاه براساس لیست مورد نظر برانکو اقدام به جذب بازیکن در نیم‌فصل خواهد کرد.

طاهری: نمی‌توانم به خواست خودم بمانم یا بروم/ براساس لیست برانکو بازیکن می‌گیریم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایسنا، علی‌اکبر طاهری درباره جلسه امروز (چهارشنبه) اعضای هیئت مدیره باشگاه با نصرالله سجادی، اظهار کرد: امروز جلسه‌ای را برای هم‌اندیشی در وزارت ورزش  و جوانان برگزار کردیم و مباحث خوبی هم در این جلسه مطرح شد.

او درباره مسئله بازنشستگی‌اش و احتمال جدایی‌اش از باشگاه پرسپولیس، خاطر کرد: بالاخره قانون یک مسئله را می‌گوید و ما هم باید به قانون و مسائلی که در آن مطرح شده است احترام بگذاریم. من نمی‌توانم به خواست خودم در باشگاه پرسپولیس بمانم و یا بروم.

طاهری در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا تا انتهای فصل در باشگاه پرسپولیس خواهد ماند یا خیر؟ توضیح داد: همان‌طور که گفتم تابع قانون و مراجع ذیربط هستیم، ولی هواداران بدانند که تا زمانی که آنها هستند، پرسپولیس به کارش ادامه می‌دهد.

طاهری در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس این روزها در نقل‌وانتقالات دستاوردی داشته است یا خیر؟ گفت‌: بله. ما نقل‌وانتقالات را بر اساس لیست خروجی و لیست بازیکنانی که باید جذب شوند عمل می‌کنیم. این لیست‌ها را هم برانکو قبل از سفرش در اختیار ما قرار داده بود. البته در حال‌ حاضر هم با او در این زمینه در تماس هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.