بنیاد بین‎المللی غدیر به مناسبت سالروز حماسه نهم دی ماه سال ۸۸ بیانیه‎ای صادر کرد.

بیانیۀ بنیاد بین‎المللی غدیر به مناسبت سالروز حماسه نهم دی

  به گزارش «قدس آنلاین»،  بنیاد بین‌المللی غدیر به مناسبت سالروز نهم دی ماه بیانیه‌ای را به شرح ذیل منتشر کرد:

«مردم ما در مقابله‌ با فتنه، خودشان به پا خاستند و نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زدند.

«ما با ولایت زنده‌ایم و تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم».

سراسر تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران، مملو از مجاهدت‌ها، پایداری‌ها، جوانمردی‌ها و استقامت مردم ایران اسلامی است و این ملت همیشه بیدار تا پای جان در برابر ددمنشی‌های مستکبران جهان و خناثان و مزدوران داخلی خود از حریم قرآن و اسلام، ولایت و جمهوری اسلامی، دفاع کرده و خواهند کرد.

حماسه بصیرت ۹ دی که در واقع روز میثاق امت با ولایت در سال ۸۸  بود، یکی از باشکوه‌ترین صحنه‌های پرخروش دینی و روشنگری آحاد ملت آگاه و زمان‌شناس ایران را در دفاع از ساحت آل‌الله (ع)، اسلام ناب محمدی و نظام  ولایت فقیه درمقابل فتنه‌گران وهتاکان به حریم خاندان عصمت وطهارت واصل اسلام برگرفته از میراث غدیر بود و برای همیشه برای آیندگان این سرزمین سرفراز و جاودان خواهد ماند.

این خناثان از خدا بی‌خبر با ادعای دروغین تقلب در انتخابات، تلاش فراوان کردند تا آرای ۴۰ میلیونی مردم بصیر ایران سرافراز را در انتخابات نادیده بگیرند و مدتها این کشور شهید پرور را به آشوب و بلوا  کشاندند به طوری که زمانها باید سپری شود تا زخمهای پیکرۀ آسیب دیدۀ نظام مقدسی که بر روی خون پاک ملیونها شهید این سرزمین استوار است التیام یابد.

بی تردید این خیزش و خروش مردمی با عبرت گرفتن آحاد مردم از واقعۀ عظیم غدیر نشات می‌گیرد و بی‌شک این خیانت بزرگ آنان از ذهن و دل خانواده‌های داغدیدۀ شهدا و دلسوزان نظام و انقلاب، محو نخواهد شد. این خائنان به عنوان پیاده‌نظام آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث بودند که با شعار شبهۀ تقلب در انتخابات با اعتماد عمومی این ملت کاری کردند که دشمنان قسم خوردۀ این نظام درتمام سالهای بعداز پیروزی انقلاب از عهدۀ آن برنیامده بودند، غافل از اینکه مردم ما هوشیارند و به فرموده رهبرحکیم و فرزانۀ انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله العالی (مردم ما در مقابله‌ با فتنه، خودشان به پا خاستند و نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زدند. این کار را خود مردم کردند و این حرکت یک حرکت خودجوش بود؛ این خیلی معنا دارد؛ این نشانۀ‌ این است که این مردم بیدارند، هشیارند).

یقیناً حماسه بزرگ ۹ دی ۸۸ صحنه‌ نمایش اقتدار، بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی انقلاب و کشور به شمار می‌رود و اینک بنیاد بین‌المللی غدیرنیز در آستانه سالروز حماسه ۹ دی، ضمن گرامیداشت فریاد خروشان ملت بصیر و فهیم ایران در ۹ دی ۸۸ و محکوم کردن اعمال خیانت‌بار فتنه‌گران و حامیان داخلی و خارجی آنان اعلام می‌دارد عوامل فتنه به خصوص گردانندگان آن، نه تنها مستحق آزادی و رفع حصر نیستند بلکه در دادگاه عدل الهی نیز باید پاسخگوی آن اعمال شنیع در برابر حاکم اسلامی باشند تا دیگر کسی به خود اجازۀ تعدی به ارزشهای والای اسلام و قرآن و شهدای پرافتخارمان را ندهد».  إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ.

انتهای‌پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.