بجنورد- مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سران فتنه اصل نظام و انتخابات را زیر سوال بردند و حصر کمترین کاری بود که در حق این افراد انجام شد و این خود نشان از رافت نظام دارد.

سران فتنه در صدد زیر سوال بردن اصل نظام و انتخابات بودند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار محمدعلی آسودی پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در مسجد انقلاب بجنورد اظهارکرد: سران فتنه در سال ۸۸ قانون شکنی، خدشه به نظام و تبدیل آن به چالش، بی آبرو کردن کشور و نظام در منظر بین المللی، اهانت توهین به امام راحل و مقام معظم رهبری، تردید افکنی در کار مسئولان و عدم مرزبندی با اختشاش گران و دشمنان را انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه در فتنه ۸۸ می خواستند امنیت کشور را از بین ببرند افزود: مردم از قوه قضاییه می خواهند تا سران فتنه را در دادگاه محاکمه کنند.

وی با تاکید بر اینکه حفظ نظام از مهمترین واجبات است گفت: هرکسی در هر زمانی و در هر لباسی بخواهد به اصل نظام خدشه واردکند، خائن است.

آسودی با توجه به اینکه همه باید از قانون اساسی تبعیت کرده و به آن عمل کنیم افزود: نباید در آن ایام از سوی فتنه گران زمینه های ورود دشمنان به داخل کشور فراهم می شد، باید در آن ایام مرز خود را جدا کرده و اعلام پشیمانی و ندامت می کردند.

وی با بیان اینکه با هیچ کسی دشمنی شخصی نداشته و با هیچ کسی هم عهد اخوت نبسته ایم اظهار داشت: هم اکنون که برخی می گویند حصر سران فتنه برداشته شود، این خلاف قانون است، بنابراین چرا خواسته های خلاف قانون عنوان می کنید در حالی که این افراد با کمک دشمنان کشور و منافقین دوران دفاع مقدس همکاری می کنند.

مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت:چگونه فردی که می خواهد رئیس جمهور یک کشور و نظام شود، منافقین دوران دفاع مقدس از وی حمایت کرده و او سکوت می کند و نمی گوید به شما ارتباطی ندارد.

وی افزود: سران فتنه دست در دست دشمنان گذاشته و گفتند انتخابات بهانه ی بود، اصل نظام، نشانه است و در فتنه۸۸ به اصل ولایت فقیه توهین کرده و عکس امام راحل را پاره کردند، ودر روز عاشورا با کف و سوت به عقاید ملت اهانت کردند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون  برخی ادعا می کنند خط امامی هستیم، گفت: آنها کدام امام را می گویند، اگر منظور امام روح الله است که وی می فرماید اصل ولایت فقیه مترقی ترین اصول قانون اساسی است.

وی با اشاره به اینکه هنگامی که به ۹ دی نزدیک می شویم دلسوزی برخی از افراد گل می کند که حصر را بردارید، افزود: شما باید برای مردم دلسوزی کنید نه اینکه برای فتنه گران، حال اینکه کور خوانده اید و مردم قهرمان ایران ،فتنه و فتنه گران را فراموش نکرده و آنان را نمی بخشند.

وی با اشاره به نامه ۳۰ نفراز فتنه گران به ترامپ رئیس جمهور آمریکای جنایتکار و دشمن شماره یک ایران، خاطرنشان کرد: برخی که ادعای روشنفکری و دلسوزی برای مردم می کنند چگونه از دشمن این ملت درخواست می کند که تحریم ها را افزایش دهد، بنابراین رسما اعلام می کنیم این ۳۰ نفر ایرانی نبوده و خائن هستند.

آسودی با بیان اینکه سران فتنه نیز به آمریکا پیغام دادند که تنها راه، تحریم ایران است یادآورشد : این در حالیست که با مدیریت عالی مقام معظم رهبری ابعاد تحریم مشخص شده و از آن به عنوان یک فرصت استفاده می شود.

وی با اشاره به پیغام فتنه گران مبنی براینکه دل به این انقلاب نبندید که بساط آن جمع می شود، افزود: در واقعه ۹ دی مشخص شد که نه تنها بساط این انقلاب جمع نمی شود بلکه این انقلاب عمیق تر و وسیع هم گسترش می یابد.

آسودی با بیان اینکه بیداری اسلامی از برکات حماسه ۹ دی است، گفت: جبهه های مقاومت پس از حماسه ۹ دی تقویت شد و امروز انقلاب اسلامی با سربلندی اعلام می کند که قدرت برتر در جهان است.

آسودی یادآورشد: حماسه ۹ دی تجلی اراده خداوند، بصیرت نافذ مردم، دین داری و ولایت مداری آنان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.