ساری- جانشین نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی حماسه نهم دی را اعجاز الهی خواند و گفت: جریان فتنه با حمایت ۱۷ سفارتخانه شکل گرفت و برای حمایت آن ۲۰۰روز عملیات صورت گرفت.

حماسه ۹ دی اعجاز الهی بود/جریان فتنه با حمایت ۱۷ سفارتخانه شکل گرفت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی صبح پنج شنبه در مجتمع اهل بیت (ع) ساری، آمریکا را سرفتنه خواند و افزود: حماسه نهم دی با حضور مقتدرانه مردم ایران شکل گرفت و از هر گروه و جناحی که هستیم، باید این نعمت الهی را پاس بداریم.

وی دستاوردهای این حماسه را بیشتر از موارد ذکر شده در جامعه دانست و تصریح کرد: فتنه گران برای نابودی فضای اسلامی در کشورمان برنامه داشتند که با اقدامات به موقع ولایت فقیه، خنثی گردید.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ولایت فقیه و بصیرت مردم، جریان فتنه ۸۸ را خنثی کرد، گفت: تیرخلاص در روز نهم دی رها شد و رهنمودهای مقام معظم رهبری در نماز جمعه موجب شد مردم بساط فتنه را جمع کنند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه دشمن تضعیف دو موضوع مهم ولایت فقیه و حماسه مردمی را در دستور کار دارد، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی قداست زدایی از امام خمینی (ره)  و قرار دادن مردم مقابل ولایت فقیه را در برنامه خود دارند.

وی با ذکر این نکته که دشمن از علاقمندی مردم به انقلاب اسلامی خبر دارد، یادآور شد: دشمنان نظام می دانند تا وقتی مردم و رهبری در کنار یکدیگر قرار دارند، نمی تواند به انقلاب اسلامی آسیب وارد کنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به مردم گفت: هدف دشمن کمرنگ کردن ارزشها و سوق دادن مردم به سمت رفاه طلبی بوده و باید همگان در این زمینه ها هوشیار باشیم.

حاجی صادقی ادامه داد: دشمن به دنبال کم‌ رنگ کردن ارزش‌ها در کشور است و تلاش دارند که جهت‌ گیری مردم را به سمت رفاه طلبی سوق دهند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در حال تدارک فتنه جدید می باشد، تاکید کرد: برای خاموش کردن فتنه های در راه، تقویت اتصال مردم و رهبری باید در سرلوحه کارمان قرار گیرد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.