ساری- فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری سارقان تجهیزات شبکه توزیع برق به همراه چهار مالخر خبر داد.

باند سارقان تجهیزات برق در مازندران دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سید محمود میرفیضی به ۴۰ فقره سرقت این باند اشاره کرد و افزود: در این رابطه بیش از دو تن و ۵۰۰ کیلوگرم سیم برق سرقتی کشف شد.

 وی با اشاره به عملیات ضربتی پلیس آگاهی استان در رابطه با شناسایی و دستگیری سارقان تجهیزات شبکه توزیع برق خاطرنشان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و تجهیزات شبکه توزیع برق در سطح استان، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده پلیس مازندران با بیان اینکه سارقان بوسیله یک دستگاه خودرو سواری مسافربری عمومی برای سرقت سیم برق استفاده می کردند، یادآور شد: ماموران با شناسایی یکی از سارقان، در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر و مورد تحقیق و بازجویی قرار دادند.

سردار میرفیضی ادامه داد: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس، ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد اما با وجود شواهد و مدارک با قبول اتهامات وارده به سرقت تجهیزات شبکه توزیع برق در شهرستان های ساری، میاندورود و قائم شهر با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه پنج نفر از همدستان متهم دستگیر شدند، گفت: در این راستا چهار مالخر نیز شناسایی و از آنان مقادیر زیادی سیم برق سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی مازندران از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: سارقان با حکم صادره روانه زندان شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.