اصفهان- مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان اعلام کرد: در حال حاضر بین ۸ تا ۱۲ درصد شهروندان اصفهانی ورزش می کنند که این سازمان در نظر دارد با ایجاد بسترهای لازم در افق ۱۴۰۰، این آمار را به ۵۰ درصد افزایش دهد.

فقط ۸ تا ۱۲ درصد شهروندان اصفهانی ورزش می کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی قاسمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: سازمان ورزش شهرداری اصفهان اهتمام ویژه ای به تعمیق و توسعه امکانات ورزشی در شهر دارد و برنامه های این سازمان سلیقه ای و فردی نخواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه خانواده های اصفهانی باید ورزش را در برنامه های روزمره خود داشته باشند، گفت: در این راستا سازمان ورزش شهرداری اصفهان آماده سرویس دهی به صورت دسته جمعی و خانوادگی به شهروندان است.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان افزود: به دنبال مدیریت واحد در ورزش همگانی شهر اصفهان هستیم و در این راه با کلیه نهادها، ادارات و سازمان ها تعاملات لازم را انجام خواهیم داد تا بتوانیم بستر ورزش را برای سلامت شهر و و شهروندان مهیا کنیم.

وی بیان داشت: در حال حاضر بین ۸ تا ۱۲ درصد شهروندان اصفهانی ورزش می کنند که این سازمان در نظر دارد با ایجاد بسترهای لازم در افق ۱۴۰۰، این آمار را به ۵۰ درصد افزایش دهد.

قاسمی توسعه زیرساخت های ورزش را اقدامی ماندگار در این عرصه دانست و تاکید کرد: سرانه ورزش هر شهروند اصفهانی ۳۳ سانتی متر بیش از سرانه شهرهای دیگر استان است اما باز هم این آمار قابل قبول نیست و باید افزایش داشته باشد.
وی از راه اندازی شورای ورزش محلات خبر داد و گفت: برای ادامه روند بهتر ورزش در محلات به دنبال راه اندازی شورای ورزش در محلات هستیم که این شورا بوسیله شهرداران مناطق و استفاده از افراد حقیقی و صاحب نظر در ورزش می تواند باعث ارتقا فرهنگ ورزش شود.
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان اضافه کرد: البته در این شورا انجمن ها و دانشجویان مرتبط با این حوزه هم می توانند همکاری های لازم را انجام دهند. البته همکاری دانشجویان در این حوزه می تواند هم باعث بروز استعداد ها و هم باعث کسب تجربه برای آنان شود.
قاسمی ادامه داد: البته در تمام محلات اصفهان این استعداد یابی ها صورت گرفته است که بعد از تشکیل تیم های ورزشی، چشم اندازی تعریف می شود و طبق آن پیش خواهیم رفت؛ باید اذعان کرد که شهرداری و شورای شهر از نیروهای مستعد و توانمند حمایت خواهند کرد.
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان با تاکید بر گسترش ورزش های زروخانه ای و فرهنگ پهلوانی ادامه داد: بنا به فرمایش امام خمینی(ره) ورزش و تربیت بدنی جزء عملی تعلیم و تربیت است و یکی از اهداف ما هم توسعه همین فرهنگ جوانمردی و پهلوانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.