مشهد- دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: بلایی که امروز گریبانگیر مسلمانان در منطقه خاورمیانه شده است، از جنایتکاران آل سعود نشات می گیرد لذا اینها دشمن اصلی آزادی مسلمانان و استقلال آنان هستند.

دشمن اصلی آزادی و استقلال مسلمانان آل سعود است/ وهابیت نمونه مسلمان تندروست

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله محمد حسن اختری شامگاه سه شنبه در نخستین سالگرد بزرگداشت شهید شیخ نمر باقر النمر در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی اظهار کرد: گروه های تروریستی در منطقه با حمایت آمریکا شکل می گیرند و طبق گزارشی که مسئول امنیت آلمان پیشتر منتشر کرد، آل سعود در جنایاتی که در منطقه خاورمیانه رخ می دهد، نقش دارد.

وی خاطر نشان کرد: «کیسینجر» سیاستمدار کهنه کار و پیر آمریکا در آخرین گزارشی که به بوش رییس جمهور سابق این کشور می دهد، می گوید «تنها را نفوذ در منطقه خاورمیانه و مقابله با اسلام ایجاد اختلاف و فتنه انگیزی» است و پس از آن بلافاصله گروه تروریستی طالبان و القاعده را در پاکستان و افغانستان و بعدها داعش و سایر گروه های تروریستی را در منطقه شکل می دهند.

آمریکا و انگلیس با پول مسلمانان علیه آن ها دست به جنایت می‌زنند

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: این حاکمان دست نشانده در برخی کشورهای اسلامی، سالیان سال بر گرده مردم سوار شدند، سیاست های منطقه ای آمریکا را اجرا و قدرت نظامی آن را در منطقه شکل دادند و تمام کشور خود یا بخشی از آن را در اختیار آمریکا گذاشتند.

آیت الله اختری اظهار کرد: آمریکا و انگلیس هر حرکت تروریستی را در منطقه خاورمیانه حمایت می کنند و با پول های به دست آمده از فروش نفت مسلمانان دست به جنایت می زنند و آنان را در کشورهای خود به خاک و خون می کشند.

دشمنان نقشه های تفرقه آمیز در بین مسلمانان را طراحی می کنند

وی ادامه داد: امروز جهان اسلام و دنیای آزاده خواهی به توطئه های بزرگی علیه اسلام ناب محمدی(ص) دچار شده و شرایط کنونی بسیار حساس است و آمریکا جنایتکار و انگلیس استعماگر و توطئه گر نقشه های فراوانی را برای ایجاد فتنه، درگیری و اختلاف در بین مسلمانان طراحی و به مرحله انجام می رسانند.

آیت الله اختری ادامه داد: وهابیت که به اصطلاح مسلمان تندرو خوانده می شوند، مجموعه ای هستند که حدود ۲۰۰ سال قبل از سوی انگلیس پایه ریزی شد و امروز این مجموعه در عربستان حاکمیت را در دست گرفته است.

وی بیان کرد: مشابه این فرقه، بهاییت چندین سال قبل در ایران پایه ریزی شد اما این فرقه با مقابله علما و مردم ایران به سرعت به اضمحلال کشیده شدند و امروز دیگر بهایی در کشور وجود ندارد اما وهابیت در عربستان ریشه دواند و حاکمیت را به دست گرفت و امروز جنایات زیادی را در دنیا انجام داده است.

وی اظهار کرد: توطئه آمریکا و انگلیس در منطقه خاورمیانه دیگر هیچ اثری از آزادی در کشورهایی مانند بحرین و یمن باقی نگذاشته است و مجموعه ای با حمایت آمریکا و انگلیس در این کشورها قدرت را به دست گرفتند.

شهادت طلبی از افتخارات مکتب اهل بیت است

آیت الله اختری با اشاره به عشق و ارادت مسلمانان به اهل بیت(ع) گفت: عشق و شیفتگی نسبت به خاندان اهل بیت و مبارزه با ظلم به مسلمانان در لبنان، فلسطین و دیگر کشورها به گونه ای است که همه چیز خود از جمله خانواده هاشان را رها کردند و به استقبال شهادت می روند؛ این شهادت طلبی از افتخارات مکتب اهل بیت(ع) است.

وی اظهار کرد: امروز شاهد حرکت مردم عراق برای دفاع از این کشور، به فرمان مرجعیت عالیقدر هستیم و می بینیم که چگونه از خود گذشتگی می کنند لذا شهادت برای مسلمانان و پیروان مکتب اهل بیت شان والایی دارد.

شیخ نمر شهادت طلبی در راه ظلم را افتخار می دانست

گفت: شهید شیخ نمر این روحانی مبارز عربستانی مانند دیگر علما همواره شهادت در راه ظلم ستیزی را برای خود افتخار می دانست و خانواده آن شهید بزرگوار نیز به این مساله اذعان دارند.

افزود: قطرات خون شهدا از جمله خون شهید شیخ نمر گریبانگیر آل سعود می شود و پایان این رژیم جنایتکار نزدیک است.

وی اضافه کرد: وعده پروردگار برای کسانی که در برابر ظلم مقاومت و ایستادگی می کنند، پیروزی است و خون شهدا باعث نابودی دشمنان می شود و پایان بسیار سختی را برای آل سعود، آل خلیفه، صهیونیست و سایر جنایتکاران به همراه دارد.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: علما در طول تاریخ پیش قراولان حرکت ضد ظلم، استکبار و استعمار در دنیا بودند و نمونه های مبارزات آنان را می توان در کشورهای مسلمان در طول تاریخ به ویژه ۳۰۰ سال گذشته مشاهده کرد و آنان در میدان مبارزه همواره برای شهادت پیشقدم بودند و خون خود را برای دفاع از اسلام نثار کردند.

وی اظهار کرد: این روزها شاهد شهادت مردم مسلمان بی گناه شیعه و سنی در مناطق مختلف بویژه در سوریه، عراق، یمن و بحرین هستیم که این افراد کسانی هستند که با توطئه دشمنان اسلام بویژه آمریکا، انگلیس، صهیونیست ها و آل سعود جنایتکار به شهادت می رسند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.