رئیس سابق فدراسیون های کشتی و والیبال بااشاره به اینکه باید از مدیران با تجربه و تازه نفس در اداره امور کشور استفاده کرد گفت:با چنین چشم اندازی می توان آینده جبهه مردمی را مثبت پیش بینی کرد.

چشم انداز مثبت جبهه مردمی انقلاب در بکار گیری مدیران لایق

به گزارش «قدس آنلاین»،  محمدرضا یزدانی خرم، رئیس سابق فدراسیون های کشتی و والیبال و از حامیان «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی»  با اشاره به ضرورت حمایت از چنین جبهه ای گفت: این جبهه خودجوش است و تلاش می کند علاوه بر انتخاب رئیس جمهوری مورد قبول تمام احزاب و چهره ها بلکه متخصصین در تمام زمینه ها از جمله سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی، برای حل مشکلات کشور هم گام بردارد.

وی افزود: قشرهای مختلف دعوت هستند تا در این جبهه اظهار نظر کرده و با درک مشکلات کشور تجربیات خود را در حوزه های مختلف برای اداره امور کشور ارائه دهند.

یزدانی خرم با اشاره به اینکه باید افراد توانمند برای حل مشکلات کشور اداره امور را در دست بگیرند تصریح کرد: بسیاری از برنامه ها از جمله سیاست های ابلاغ شده از سوی رهبر انقلاب در حوزه های مختلف از جمله اقتصاد و صنعت هنوز بر زمین مانده و یا قوانین بسیاری در مجلس مصوب شده که تا به امروز دولتمردان هیچ گام عملی برای تحقق آنها برنداشتند از این رو باید چهره های دلسوز و توانمند اداره امور را در دست گرفته تا مشکلات کشور را برطرف کنند.

رئیس سابق فدراسیون های کشتی و والیبال با اشاره به مشکلات فعلی کشور، صنعت و کشاورزی را دو قطب مهم اقتصاد کشور دانست و گفت: متاسفانه در این دو حوزه مدیران توانمند در راس امور نداریم لذا علاوه بر جذب سرمایه باید مدیران متخصص و کارآمد اداره امور صنعت و کشاورزی را در دست گرفته تا کشور از این رکود و بی کاری نجات پیدا کند.

این حامی «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» ادامه داد: ما در گذشته در حوزه صنعت بهترین ماشین ها را تولید می کردیم و امروز توانمندی بهتر و بیشتری داریم اما ضمن آنکه صادرات نداریم، با نارضایتی مردم نیز مواجه هستیم. این به خاطر نبود امکانات نیست بلکه مشکل اصلی نبود مدیران لایق در راس امور است.

یزدانی خرم گفت: باید از علم مدیران لایق استفاده کنیم تا همه گروه های باتجربه و نیروهای متخصص تازه نفس در تمام حوزه ها روی در اداره امور کشور مشارکت داشته باشند. با چنین چشم اندازی می توان آینده جبهه مردمی را مثبت و بسیار روشن پیش بینی کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.