گناباد-معاون فرماندار گناباد گفت: متأسفانه اداره ورزش و جوانان گناباد هیچ فعالیتی در حوزه جوانان تاکنون انجام نداده است درصورتی‌ که این اداره می‌تواند با همکاری دانشگاه‌ها نقش مؤثری در حوزه جوانان داشته باشد.

اداره ورزش و جوانان گناباد فعالیت چشمگیری ندارد

به گزارش قدس آنلاین، محمود صادقی در جلسه هماهنگی و تبادل ‌نظر تشکیل کمیته‌های ششگانه سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه خانواده که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: یکی از کمیته‌های ششگانه در حوزه خانواده، کمیته ترویج و تسهیل ازدواج موفق و آسان جوانان است که اداره این کمیته، برعهده اداره ورزش و جوانان گناباد است.

وی تسریع در ارایه تسهیلات ازدواج به جوانان را ازجمله عوامل مؤثر در ترویج ازدواج برشمرد و افزود: تسهیلات ازدواج، امتیازی است که هر زوج یک ‌بار از آن استفاده می‌کنند و باید بانک‌ها ضمن رعایت قوانین داخلی خود، به تسریع اعطای این تسهیلات به زوج‌های جوان که حق قانونی و مسلم آن‌هاست، اقدام کنند تا به چالش کشیده نشود.

معاون فرماندار گناباد با ابلاغ سیاست‌های کلی رهبر معظم انقلاب در حوزه خانواده اشاره و تصریح کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب در خصوص موضوعی شخصاً ورود پیدا می‌کنند، حاکی از آن است که مسؤولان در آن حوزه کوتاهی کرده‌اند، لذا در حوزه خانواده نباید این سیاست‌ها تنها بر روی کاغذ بماند، بلکه باید در سطح جامعه اجرا شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.