نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: همچنان منتظر توافق با استانداری کرمانشاه هستیم تا میزبانی رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد در سال ۲۰۱۷ میلادی را به این استان بسپاریم.

استانداردهای جام جهانی بالاست/ درحال توافق با گزینه میزبانی هستیم

به گزارش قدس آنلاین، حمید بنی تمیم با بیان این مطلب افزود: در پی درخواست هیات کشتی کرمانشاه از اداره کل ورزش و جوانان برای میزبانی جام جهانی کشتی آزاد، مذاکرات مقدماتی با مجموعه استانداری و مسئولان ورزش این استان انجام شده است.

وی ادامه داد: نکته قابل اهمیت برای فدراسیون برای میزبانی جام جهانی در کرمانشاه، علاقمندی مردم پهلوان پرور و ورزش دوست این شهر به ورزش ملی کشور است، اما مسابقات جام جهانی هم استانداردهای بالایی دارد. باید بتوانیم با اطمینان این موضوع را به سرانجام برسانیم که البته مجموعه مدیریتی سازمان کشتی کشور تمام تلاش خود را انجام می دهد تا این شهر میزبان جام جهانی باشد.

نایب رئیس فدراسیون کشتی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم بتوانیم با توجه به اینکه جام جهانی یک مسابقه بسیار مهم است و باید از نظر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در استاندارهای اتحادیه جهانی کشتی برگزار شود، ادامه مذاکرات با استانداری کرمانشاه به نتیجه مناسبی منجر شود و این شهر در روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه میزبان ۸ تیم برتر کشتی آزاد دنیا در جام جهانی باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.