معاون فرهنگی-تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران از برگزاری دوره آموزشی تعالی اساتید بسیجی حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از اساتید برتر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در مشهد مقدس خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی ۴۰۰ استاد برتر حوزه‌های علمیه خواهران در مشهد مقدس

به گزارش «قدس آنلاین»،  حجت الاسلام عباس اسکندری معاون فرهنگی-تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به برگزاری دوره آموزشی تعالی اساتید بسیجی حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور گفت: این دوره با هدف تأمین مبلغان توانمند برای نقش آفرینی در شبکه‌های علمی، آموزشی و تربیتی بسیج و هم چنین تأمین کادر مربیگری حوزه‌های علمیه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
وی اظهار داشت: این دوره آموزشی در ۱۱ محور برگزار می‌شود که از آن جمله می‌توان به مباحثی همچون؛ حجاب و عفاف، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، بصیرت افزایی، جمعیت، روایتگری جبهه، شهدا و انقلاب اسلامی، فضای مجازی و رسانه اشاره کرد.

معاون فرهنگی-تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران عنوان کرد: در این دوره که در روزهای چهارشنبه تا جمعه(۶-۹ بهمن ماه) در اردوگاه فرهنگی تربیتی امامت مشهد برگزار می‌شود، بیش از ۴۰۰ نفر از اساتید برتر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، جامعةالزهرا و خراسان، حضور خواهند داشت و حجج اسلام غلامرضا جمشیدی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور، محمدی شاهرودی رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون و بنده به عنوان معاون تبلیغی فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران کشور، در افتتاحیه مراسم، سخنرانی خواهیم داشت.
وی گفت: در بحث بصیرت سیاسی و اجتماعی، حجج اسلام محمدجواد ارسطا با موضوع ولایت فقیه، غلامرضا بهروزلک؛ استعمار ستیزی، مسعودی؛ جنگ نرم با رویکرد مفاهیم دینی، امیر فرزانه؛ جنگ نرم(شبکه های اجتماعی و موبایلی) و حجت‌الاسلام محسن مهاجرنیا؛ نقش سیاسی اجتماعی روحانیت را تبیین خواهند کرد. همچنین در بحث سبک زندگی اسلامی و خانواده نیز، حجج اسلام محمدرضا سالاری‌فر؛ موضوع خانواده سالم، تبرائی؛ ازدواج، در بخش حجاب و عفاف، حجت‌الاسلام عبدالکریم بهجت‌پور به ارائه موضوع با عنوان حجاب و عفاف در آیات قرآن خواهد پرداخت.

اسکندری ادامه داد: زینب اختری؛ موضوع حجاب و عفاف از نگاه علوم پزشکی، نرگس رودگر؛ قانونمندی حجاب و عفاف و حجج اسلام عدالت؛ حجاب در ادیان ابراهیمی و غیر ابراهیمی و امیر فرزانه؛ فضای مجازی محملی برای تلاش دشمن برای آسیب به مبحث حجاب را تبیین می‌کنند. کارگاه آموزشی حجاب و عفاف از نگرش دیگر، از برنامه های جنبی این همایش است که توسط حجت‌الاسلام محمدحسین دعایی تبیین می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.