سرمربی بارسلونا در نشست خبری بعد از بازی برابر رئال سوسیداد شرکت کرد.

حمایت جالب انریکه از ستاره بارسلونا/ مسی هر جا دوست دارد بازی کند!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از آس، آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری پنجشنبه شب در نوکمپ بین دو تیم بارسلونا و رئال سوسیداد برگزار شد. آبی اناری‌ها توانستند در ورزشگاه خود ۵ بر دو رئال سوسیداد را شکست دهند تا صعود قاطعانه ای به نیمه نهایی داشته باشند. با توجه به حذف رئال مادرید از این رقابت ها، این بار بارسایی ها نمی خواستند به سرنوشت رقیب خود دچار شوند و به همین خاطر از همان ابتدا توانستند بازی را در دست بگیرند و برد راحتی کسب کنند.

در این دیدار لیونل مسی یک گل به ثمر رساند و دو پاس گل نیز برای هم تیمی های خود فراهم کرد تا فرم مطلوب او در سال ۲۰۱۷ ادامه داشته باشد.

لوئیس انریکه بعد از پایان بازی گفت: مسی می تواند هر کجا که می خواهد بازی کند. در بعضی از بازیها حضور او به عنوان مهاجم نوک خیلی به ما کمک می کند و موثر است و در بعضی بازیها هم وقتی در مرکز زمین و متعادل به عقب بازی می کند خیلی عملکرد خوبی دارد. در واقع او هر کجا که بخواهد می تواند برای تیم به میدان برود. وقتی مسی صاحب توپ می شود به این معنا است که بازیکنان حریف باید جایگیری کنند چرا که پاس های لیونل مسی نزیدک خواهد بود.

به نقل از ایسنا، دنیس سوارس اولین گل بازی را در این دیدار به ثمر رساند تا مانند بازی ابتدای هفته برای آبی و اناری ها گلزنی کرده باشد. همین باعث شد تا انریکه به تمجید از این بازیکن بپردازد. او درباره این موضوع گفت: سوارس یکی از بااستعدادترین بازیکنان ما است. او وقتی در خط هافبک به محوطه جریمه حریف می رود بسیار خطرناک است و روی توپ های برگشتی نیز عملکرد خوبی دارد. در کل او در این بازی هم عملکرد خوبی داشت و من از این موضوع راضی ام.

او در پایان گفت: می دانستیم حریف بازی پرفشار و درگیرانه ای برابر ما به نمایش خواهد گذاشت. مجبور بودیم به بازی سرعت دهیم و از فرصت های خودمان استفاده کنیم. در کل بازی خوبی ارائه دادیم و توانستیم خیلی زود به چیزی که می خواهیم برسیم و اجازه ندهیم بازی سخت شود. من در پایان ترجیح خاصی ندارم که در فینال با چه تیمی بازی کنیم ولی چون یک سال در سلتاویگو بودم دوست دارم در فینال برابر این تیم به میدان برویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.