کرمان- فرماندار ریگان گفت: تداوم طوفان شن در شهرستان ریگان، برای دومین بار جاده ترانزیتی ریگان - چابهار را مسدود کرد.

جاده ریگان-چابهار مسدود است/ محاصره ۵۰ روستای در شن‌های روان

به گزارش قدس آنلاین، امین باقری با بیان اینکه تداوم طوفان شن که از صبح جمعه در شهرستان ریگان آغاز شده و همچنان ادامه دارد، جاده ترانزیت ریگان – چابهار را مسدود کرده است، گفت: قطعی برق ۲۶ روستای ریگان به دلیل طوفان شن در روز گذشته برطرف شد، اما به دلیل تداوم طوفان در حال حاضر برق ۱۳۳ روستا قطع است.

باقری ادامه داد: همچنان ۵۰ روستای شهرستان ریگان در محاصره شن‌های روان قرار  دارند و به دلیل شدت وزش باد، تاکنون امدادرسانی به آنها ممکن نشده است.

وی تصریح کرد: طی دو روز گذشته ۳۳ نفر از شهروندان ریگانی به دلیل مشکلات تنفسی به مراکز درمانی این شهرستان مراجعه کردند و امروز نیز با توجه به ادامه داشتن طوفان، ۶۳ نفر راهی مراکز بهداشتی و درمانی شده‌اند.

فرماندار ریگان وضعیت این شهرستان را بحرانی برشمرد و گفت: ستاد بحران شهرستان ریگان برای دومین بار در محل فرماندار برگزار و مقرر شد تا تمام ادارات و نیروهای امدادیی شهرستان در حالت آماده‌باش قرار گیرند.

باقری از مسافران مسیر ریگان - چابهار درخواست کرد تا اطلاع ثانوی از سفرهای غیرضروری در این مسیر خودداری کنند و کودکان، افراد میانسال و دارای بیماری تنفسی و قلبی عروقی در طوفان تردد نکنند.

به گزارش فارس، وزش طوفان شدید شن موجب قطع خطوط اینترنت در شهرستان ریگان  شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.