ارومیه- نماینده مردم ارومیه گفت: مردم به علت مشکلات عدیده و وعده‌های سرِخرمن دولت‌مردان دچار بی‌اعتمادی شده‌اند و روزگار خود را با فشار و استرس سپری می‌کنند.

مردم با فشار روزگار سپری می‌کنند/ بی اعتمادی مردم به خاطر وعده‌های سرِخرمن است

به گزارش قدس آنلاین، نادر قاضی پور با اشاره به مشکلات موجود در آذربایجان‌غربی، گفت: منطقه ما مورد کم لطفی مسئولان قرار گرفته و با گذشت ۴۵ ماه از عمر دولت یازدهم هنوز شاهد تحقق وعده‌های دولت نیستیم.

وی عنوان کرد: استان ما در بسیاری از حوزه‌ها دارای مسکلات عدیده‌ای است، کیفیت آموزش و پرورش و شبکه بهداشت مطلوب نیست و از سویی دیگر ۴۰ هزار بازمانده از تحصیل داریم، بسیاری از شعارهای انتخاباتی دولت در منطقه ما محقق نشده است و مردم با فشار و استرس روزگار را سپری می‌کنند.

این نماینده مجلس دهم با بیان اینکه در حوزه راه و شهرسازی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنیم، خاطرنشان ساخت: راه آهن ارومیه هنوز به بهره‌برداری نرسیده و این درحالیست که دولت قول داده بود این پروژه را به زودی افتتاح می‌کند.

وی توضیح داد: جاده‌های مواصلاتی استان به ویژه جاده ارومیه به تبریز و ارومیه به نقده اصلا از کیفیت مناسب برخوردار نیست؛ در ایران هشت فرودگاه به نام شهدا مزین شده است و ما نیز درخواست کرده‌ایم نام فرودگاه شهر ارومیه به نام سردار شهید مهدی باکری تغییر دهند لکن در کمال تاسف دولت‌مردان توجهی نمی‌کنند.

نماینده مردم ارومیه با تاکید بر اینکه دولت باید در حوزه کشاورزی نگاه ویژه‌ای به آذربایجان‌غربی داشته باشد، یادآور شد: سال قبل مقادیر بسیاری از سیب تولیدی را کشاورزان به دریا ریختند زیرا قیمت فروش پائین بود؛ دلالان محصولات کشاورزی، بیشترین مشکلات را برای این حوزه ایجاد کرده‌اند.

وی در ادامه سخنان خود به ماجرای پدیده شاندیز اشاره کرد و بیان داشت: بنده پیگیر این موضوع هستم زیرا تعدادی از سهامداران ارومیه‌ای متضرر شده‌اند، انتظار داریم دولت و قوه قضائیه نهایت مساعدت را نمایند تا این مالباختگان به حقوق قانونی خود برسند.

قاضی پور در ادامه به در مظان اتهام بودن برخی افراد منتسب به دولت یازدهم اشاره و تصریح کرد: :دولتمردان باید بدانند که مسائل اقتصادی بسیار خطرناک و کثیف است و از ورود به این موضع باید حذر داشته باشند، خانواده خانم ابتکار و حسین فریدون و یا هر کس دیگری که نسبت به مردم و بیت المال ظلمی روا داشته، باید در مقابل خدا و قانون پاسخگو باشد، رئیس جمهور نیز باید شفاف سازی کند تا اذهان عمومی بیش از این تشویش نشود.

وی با بیان اینکه در بحث حقوق‌های نجومی هر روز سندی جدید رو می‌شود، متذکر شد: جای بسی تاسف است که در کشور اسلامی عده‌ای به خود اجازه‌ی خیانت به بیت المال را می‌دهند، به عنوان نمونه مدیرعامل فولاد مبارکه پایه‌ی حقوق ۳۶ میلیونی دارد، سؤال ما اینجاست که آیا این مبلغ دریافتی نجومی نیست؟ چرا دولت مسامحه می‌کند؟ قوه قضائیه هم که ورود پیدا می‌کند با انتقاد های شدید دولت روبرو می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.