مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام اینکه کارت آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام‌نور از فردا سه‌شنبه توزیع می‌شود گفت: آزمون نوبت هفدهم کارشناسی ارشد فراگیر پیام‌نور ۱۵ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

۱۲ تا ۱۴ بهمن، توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام‌نور

به گزارش «قدس آنلاین»،  حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور بهمن ماه سال ۹۵۵، تعداد ۵۴ هزار و ۸۶۶ داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۶ هزار و ۲۶۲ نفر زن و ۲۸ هزار و ۶۰۴۴ نفر مرد هستند.

وی افزود: کارت شرکت در این آزمون و برگ راهنمای مربوط از فردا سه‌شنبه ۱۲ بهمن ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان باید از فردا تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه با مراجعه به سایت سازمان سنجش و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و اطلاعات ثبت‌نامی برای دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوط اقدام کنند.

توکلی ادامه داد: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور در صبح جمعه ۱۵ بهمن ماه با تعداد ۵۴ هزار و ۸۶۶ داوطلب در ۵ گروه آموزشی شامل گروه‌های علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی و هنر در ۸۲ شهرستان مختلف کشور برگزار می‌شود.

وی گفت: برای حضور در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ آغاز می‌شود و درهای حوزه‌های امتحانی نیز نیم ساعت قبل از برگزاری آزمون بسته می‌شود.

توکلی گفت: در جلسه آزمون به هر یک از داوطلبان رشته‌های مختلف یک بسته نایلونی حاوی یک برگ پاسخنامه و یک دفترچه سوال داده می‌شود و داوطلبان باید در زمان مشخص شده که در برگ راهنمای شرکت در آزمون و روی جلد دفترچه درج شده و از بلندگوی حوزه امتحان نیز اعلام می‌شود به سوالات پاسخ دهند.

وی افزود: پاسخنامه شخصی‌سازی شده، مشخصات داوطلبان بر روی آن درج شده و دارای تنوع است به طوری که پاسخنامه‌ها در انواع c، e، d تهیه شده و کد عددی و حروف انگلیسی نوع پاسخنامه نیز بر روی دفترچه سوالات درج شده است و پاسخنامه باید با دفترچه سوالات مطابقت داشته باشد که داوطلبان باید این موضوع را کنترل کرده و در صورت مغایرت، موضوع را به نزدیک‌ترین مراقب اطلاع دهد.

توکلی گفت: سوالات تستی ۴ گزینه‌ای است و پاسخ اشتباه نمره منفی ندارد.

به گفته وی ظرفیت پذیرش دانشجویان در این مرحله ۳۳ هزار و ۸۰۰ نفر است و نتایج نهایی آزمون در دهه دوم اسفندماه ۹۵ اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.