رشت- فرماندار رشت از افتتاح ۱۸۶ پروژه و اشتغالزایی دو هزار و ۸۶۱ نفر در دهه فجر امسال خبر داد.

با افتتاح پروژه ها  در دهه فجر دو هزار و ۸۶۱ نفر مشغول به کار می شوند

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سیروس شفقی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران پشت استکبار را به لرزه انداخته است.

وی از افتتاح ۱۸۶ پروژه با اعتبار یک‌هزار و ۳۶۸ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در رشت خبر داد و افزود: تعداد ۱۵۴پروژه مربوط به بخش دولتی با اعتباری معادل ۱۷۵ میلیارد تومان است.

فرماندار رشت با بیان اینکه تعداد ۳۱ پروژه بخش‌خصوصی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در رشت افتتاح می‌شود، تصریح کرد: پروژه‌های مذکور با یک‌هزار و ۱۴۱ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری می‌رسد.

شفقی به پنج پروژه شاخص افتتاحی در دهه فجر در رشت اشاره کرد و گفت: تعداد دو هزار و ۸۶۱ نفر با افتتاح پروژه‌های مذکور اشتغال ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: کشتارگاه صنعتی طیور مروارید، بیمارستان پارس، شرکت ساخت ورق‌های پوشش، آریا پویا، شرکت صنعت آلومینیوم گیلان و شرکت پروفیل و پنجره دیلمان از پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر امسال در رشت است.

فرماندار رشت با اشاره به افزایش ۶۴۵ درصدی اعتبارات پروژه‌های افتتاحی امسال نسبت به سال ۹۴ در این شهرستان، بیان کرد: امسال در بخش دولتی با افزایش ۲۱۲ درصدی اعتبارات مواجه هستیم ضمن اینکه ۸۷۷ درصد رشد در بخش‌خصوصی داریم.

شفقی اعتبارات فصل صنعت و معدن را یک‌هزار و ۵۰ میلیارد تومان دانست و خاطرنشان کرد:  در عرصه بهداشت ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی، اعتبارات خدمات شهری رشت را ۱۰۴ میلیارد تومان ذکر کرد و یادآور شد: امسال ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بخش گردشگری اختصاص داده شده ضمن اینکه ۶ میلیارد و ۶۴۱ میلیون تومان اعتبارات فصل حمایتی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.