زاهدان- معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در دومین نمایشگاه دستاوردهای زنان استان، ۱۲ تعاونی فعال با رسته های مختلف، حضور دارند.

 ۱۲ تعاونی فعال در دومین نمایشگاه دستاوردهای زنان استان حضور دارند

به گزارش قدس آنلاین؛به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ، الله نظر شه بخش اظهار داشت: این تعاونی ها در رسته های صنایع دستی، حصیر بافی، تولید لباس محلی، فرآوری خرما و عروسک بافی که حاصل دست زنان این خطه از سرزمین ایران اسلامی است، فعالیت می کنند.

وی با اشاره به این حضور چشمگیر گفت: حضور و مشارکت هرساله جامعه تعاونگران در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر، نشانه پایبندی فعالان بخش تعاون به آرمان‌های انقلاب، امام راحل و شهدا است.

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: حضور تعاونی‌های فعال، تبیین نقش ارزشمند تعاون در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و همچنین بسترسازی زمینه‌های مشارکت و حضور فعال این بخش به‌عنوان یک بخش تأثیرگذار جامعه در برگزار کردن هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه مبارک فجر است.

شه بخش با بیان اینکه، تعاونگران از فعال‌ترین اقشار جامعه هستند که با تلاش و کوشش در راستای رشد و تعالی جامعه فعالیت می‌کنند، گفت: با توجه به ویژگی‌های ساختاری تعاونی‌ها، آن‌ها می‌توانند در ایجاد فرصت‌های شغلی نقش بسیار مؤثری را داشته باشد.

وی افزود: با توجه به سیاست کاهش تصدی‌گری دولت در بخش‌های اقتصادی، بخش تعاون در تحقق اهداف دولت در زمینه ایجاد اشتغال می‌تواند نقش مؤثری را ایفا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.