رئیس فراکسیون امید مجلس تصریح کرد:‌ برخی از هموطنانمان به دلیل نداشتن شغلی آبرومند و عدم توسعه پایدار در آن مناطق به مشاغل بی ثبات روی می‌آورند که درشان آنها و نظام نیست.

عارف: همه درقبال جان باختن کولبرها مسئولیم/هموطنان‌ به مشاغل بی ثبات روی می‌آورند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، محمدرضا عارف نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی در صفحه شخصی خود به موضوع کولبرها پرداخت که متن آن به شرح زیر است:

یکی از اهداف انقلاب اسلامی ایران محرومیت‌زدایی بود که تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه با همت مردم و دولتمردان صورت گرفته است اما متاسفانه هنوز آثار محرومیت در مناطقی از کشور وجود دارد.

آنچه که طی روزهای اخیر برای اهالی کولبر سردشتی اتفاق افتاد بسیار دردناک بود. جان باختن عده‌ای از هموطنان‌مان زیر بهمن و سرمای شدید که برای تامین معاش خود به کولبری روی آورده‌اند نشان داد که ما مسئولین باید در قبال این گونه حوادث ناگوار خود را مسئول بدانیم و از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکنیم چرا که ایجاد مشاغل پایدار بخصوص در مناطق محروم از جمله وظایف نظام اسلامی است که باید همه ما که جزو مسئولین این نظام محسوب می‌شویم در این راستا تلاش کنیم که متاسفانه این امر به صورت مطلوب انجام نشده است و برخی از هموطنانمان به دلیل نداشتن شغلی آبرومند و عدم توسعه پایدار در آن مناطق به مشاغل بی ثبات روی می‌آورند که درشان آنها و به طریق اولی درشان نظام اسلامی نیست.

باید بیش از گذشته به مناطق مرزی و محروم کشور توجه کرد و اگر اتفاق ناگواری به مانند حادثه اخیر که برای کولبرها در منطقه سردشت روی داد بدانیم که این اتفاق به مانند حادثه پلاسکو مهم است و نباید به راحتی از آن عبور کرد.

باید این حادثه هم هشداری برای همه مسئولین باشد تا جدی تر در راه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و از جمله اشتغال جوانان عزیز کشورمان گام بردارند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.