رشتخوار -بخشدار جنگل شهرستان رشتخوار از افتتاح و بهره برداری از ۸ پروژه عمرانی ،اموزشی، خدماتی و کشاورزی با اعتبار ۲ میلیارد تومان خبر داد.

۸ پروژه عمرانی، آموزشی در جنگل بهره برداری شد

به گزارش قدس انلاین؛ ظهر  یکشنبه،جواد ابراهیم زاده  در آیین افتتاح طرح های کشاورزی بخش جنگل  افزود: دوطرح کشاورزی با اعتباری ۵۰۰ میلیون تومان در روستاهای جنت آباد و طر ح انتقال آب در سطح دو کیلومتر و آبیاری تحت فشار ۵۰ هکتار از اراضی آهنگران  به بهره برداری رسید.

بخشدار جنگل  خاطرنشان کرد: در راستای رفاه حال اهالی بخش جنگل، ثبت احوال جنگل به خط دیتا  ودوربین  جهت صدور شناسنامه  و کارت ملی  با ۱۵ میلیون تومان تجهیز شد.

ابراهیم زاده از  رفع ضعف ولتاژ نقاط مختلف شهر جنگل  و روستاهای بخش خبر داد و گفت:کلنگ پروژه برق در این شهر توسط مسئولان جهت تقویت خط انتقال برق جنگل زده شد.

بخشدار جنگل  از افتتاح دو مدرسه در جنت آباد و علی نقی علیا با اعتبار یک ملیلیار د تومان خبر داد و گفت:آموزشگاه ۴ کلاسه چاهشورک  نیز با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان توسط مسئولان امروز کلنگ زنی شد.

وی اظهار داشت: باید برنامههای دولت و پروژهها به مردم اطلاع‌رسانی شود تا مردم این زحمات را ببینند و دشمنان از غفلت و ناآگاهی خدمات دولت سوء استفاده نکند.

ابراهیم زاد ه  با تأکید بر اینکه ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ باید برای تمامی نسل ها سرمشق قرار گیرد، خاطرنشان کرد: انقلاب ملت آگاه ایران سرمنشأ خدمات فراوان در عرصه های اجتماعی، عمرانی، اقتصادی، رفاهی و بهداشتی بود و امروز شاهد افزایش امکانات در سطوح مختلف جامعه به ویژه روستاها هستیم.

وی در ادامه بر حضور هر چه پرشورتر مردمان سرافراز و انقلابی ایران مخصوصا بخش جنگل  در راه پیمایی سراسری یوم الله ۲۲ بهمن ماه تاکید کرد و افزود: حضور مردم سبب میشود که دشمن به اهداف خود نرسند، که  مردم عظمت ایران را  در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان خواهد داد.

بخش جنگل در ۱۲۰ کیومتر مرکز شهرستان رشتخوار دارای ۱۹ روست؛ دو دهستان و یک شهر است که بیش از ۲۰ هزار نفر را در خود جای داد و اغالب مردم کشاورز و دامدارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.