خرم آباد – رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: در مجموع ۲۶۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج طی امسال در استان پرداخت شده است که ۱۶ هزار نفر دیگر در نوبت هستند.

۲۶۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در لرستان پرداخت شده است

به گزارش قدس آنلاین، علی هادی چگنی صبح دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان، با اشاره به اینکه لرستان جز رتبه های برتر کشوری در خصوص اعطای وام قرض الحسنه ازدواج است، اظهار داشت: طی شش ماه اول امسال میزان پرداختی های تسهیلات ازدواج در استان راضی کننده نبود بطوریکه در این مدت حدود ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده بود.

وی عنوان کرد: با تاکید استاندار لرستان مبنی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج، ظرف ۴ ماه و نیم اخیر ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در استان پرداخت شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان با اشاره به اینکه در مجموع ۲۶۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج طی امسال در استان پرداخت شده است، بیان داشت: طی شش ماه اول امسال استان لرستان در زمینه پرداخت این تسهیلات در بین استان ها رتبه آخر جدول را داشت ولی در حال حاضر در رتبه سوم قرار دارد.

چگنی میزان پرداخت تسهیلات ازدواج در استان را ۵۹ و نیم درصد برشمرد و گفت: در مجموع و به طور متوسط بالغ بر ۳۸ هزار نفر از زوج های لرستان موفق به دریافت تسهیلات ازدواج شده و ۱۶ هزار نفر در صف هستند.

وی افزود: مطابق برنامه ریزی های به عمل آمده و برگزاری جلسات مکرر با مدیران عامل بانک های لرستان تلاش خواهد شد تا پایان امسال کل تسهیلات ازدواج در استان پرداخت شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان با اشاره به اینکه بانک ملی لرستان با پرداخت ۹۲ درصدی تسهیلات ازدواج رتبه اول را در کل کشور دارد، تصریح کرد: صندوق کارآفرینی امید نیز با پرداخت ۹۰ درصدی این تسهیلات رتبه نهم کشور را در اختیار دارد.

چگنی با اشاره به اینکه پست بانک لرستان به ۸۵ درصد از تعهد خود در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج عمل کرده است، افزود: بانک های صادرات، کشاورزی، توسعه تعاون به ترتیب به ۶۶، ۶۵ و ۶۲ درصد تعهدات خود در پرداخت تسهیلات ازدواج عمل کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع وضعیت استان در پرداخت تسهیلات ازدواج خوب است، یادآور شد: بانک هایی که در پرداخت تسهیلات ازدواج کوتاهی کرده اند به مرکز معرفی شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.