مدیرکل برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده از ارائه مجوز فعالیت ۷۰ مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده خبر داد.

ارائه مجوز فعالیت ۷۰ مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده

به گزارش «قدس آنلاین»،  ناصر صبحی قراملکی گفت: در راستای گسترش کمی و کیفی مراکز مشاوره و ازدواج خانواده در کشور ۱۹ بهمن ماه جاری به ۷۰ مرکز تخصصی مشاوره و ازدواج خانواده با حضور وزیر ورزش و جوانان مجوز فعالیت اعطا می شود.

وی با بیان اینکه این مراکز پس ازدریافت پروانه فعالیت در حیطه وظایف خود خدمت رسانی خواهد کرد افزود: خوشبختانه با ارائه این ۷۰ مجوز تمامی ۳۱ استان کشور دارای مراکز مشاوره ازدواج و خانواده خواهند شد و هموطنان در سراسر کشور می توانند از خدمات این مراکز استفاده کنند.

صبحی قرا ملکی در توضیح ویژگی این مراکز عنوان داشت: این مراکز مهمترین، تخصصی ترین و قانونی ترین مراکز خدمات در حوزه ازدواج و خانواده هستند و متقاضیان برای استفاده از خدمات این مراکز می توانند فهرست آن را از طریق سایت وزارت ورزش و جوانان و یا سایت نظام روانشناسی و مشاوره کشور دریافت کنند.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده همچنین اظهار داشت: فعالیت این مراکز در راستای ترویج ازدواج موفق، تحکیم و تعالی خانواده و همچنین مبتنی بر سیاست های ۱۶ گانه مقام معظم رهبری در خصوص خانواده می باشد.

صبحی قرا ملکی تاکید کرد: تلاش ما بر این بوده است که مدیران و موسسان این مراکز از میان اعضای هیات علمی دانشگاه ها با مرتبه استاد تمامی، دانشیاری و استادیاری باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اعطای مجوز فعالیت مراکز تخصصی ازدواج احتمالا فردا با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.