خرم آباد- مرحله شهرستانی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن ،عترت و نماز آموزش و پرورش با شرکت بیش از ۱۲هزار دانش آموز از ۱۷بهمن ماه سال جاری به مدت دو هفته در سالن اجتماعات دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی شهرستان خرم آباد آغاز شد .

سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز آغاز شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اسدالله عباس زاده صبح دوشنبه در حاشیه این مسابقات به خبرنگاران گفت: این مسابقات در دو بخش پسران و دختران در دوره های مختلف تحصیلی و فرهنگیان برگزار می شود.

وی افزود : دانش آموزان قرآنی در بخش پسران در ۹رشته و در بخش دختران در ۷رشته به رقابت خواهند پرداخت . وی با بیان اینکه دانش‌آموزان پسر در رشته‌های قرائت ، تفسیر قرآن کریم، حفظ ، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی، انشاء نماز، احکام و اذان با یکدیگر به رقابت پرداختند، افزود: در بخش دختران رشته های اذان و مداحی وجود ندارد .

عباس زاده در ادامه تصریح کرد : مسابقات ویژه فرهنگیان هم در ۴رشته قرآئت ، حفظ ، تفسیر و نهج البلاغه برگزار می شود .عباس زاده در ادامه وی افزود: قرآن کریم بیانگر راه صحیح زندگی است و خداوند متعال در این کتاب آسمانی راه و رسم درست بندگی را به انسان آموخته است .

وی برگزاری این مسابقات را فرصت مغتنمی برشمرد و از این رویداد بزرگ قرآنی ابراز خرسندی کرد و گفت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از مدرسه به عنوان حیات طیبه یاد شده و تربیت دانش آموزان خودباور و خداباور آرمانی است که توسط متولیان تعلیم و تربیت به دقت دنبال می شود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.