خرم آباد – نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است فضا برای حضور جوانان در عرصه ورزش در استان امیدوار کننده شود.

فضا برای حضور جوانان در عرصه ورزش امیدوار کننده شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدرضا ملکشاهی راد صبح دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با تاکید بر اینکه باید شرایطی فراهم شود که مشکلات روسای هیئت های ورزشی طرح و بررسی شود، اظهار داشت: ورزش قهرمانی و غیر قهرمانی در شهر خرم آباد با مشکلاتی مواجه است که در عین حال افتخار آفرین نیز می باشد.

وی افزود: قطعا افتخارات ورزشی که خلق می شود دارای پشتوانه و یا امکاناتی بوده اما امکانات مورد نیازشان طلب می شود. ملکشاهی راد با بیان اینکه همه ما به دنبال حل مسئله بوده و به دنبال مچ گیری از یکدیگر نیستیم، عنوان کرد: استاندار لرستان سیستم های ارزیابی فراوانی داشته و عملکردها را تنها از یک گفتگو ساده ارزیابی نمی کند.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی یکی از دغدغه های مهم استان را اشتغال دانست و گفت: همه ما باید توجه بیشتری داشته باشیم که قهرمانان ما با امنیت روحی بهتری در صحنه مسابقات حضور پیدا کنند.

ملکشاهی راد با اشاره به اینکه سرمایه گذاری و حضور بخش خصوصی در تمام حوزه ها در دستورکار همه استان ها قرار دارد، بیان داشت: در صورتیکه استان لرستان مسیر مشخص شده را در این زمینه طی نکند عقب ماندگی های آن مضاعف تر می شود.

وی افزود: در بودجه سال ۹۶ توجه دولت و مجلس به بخش خصوصی بوده لذا ما باید افقی که بسیار بلند مرتبه تر از وضع موجود باشد را برای استان طراحی کنیم.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در برنامه ششم توسعه تلاش شده که بنگاه های اقتصادی کوچک در روستاها احداث شود و مقرر شده دولت ظرف ۵ سال حدود ۱۰۰ هزار نفر جوان را در رابطه با مهارت های اقتصادی آموزش دهد.

ملکشاهی راد بر لزوم توجه به ورزش در روستاها تاکید کرد و گفت: توسعه فضاهای ورزشی در لرستان را نیز باید مدنظر داشته باشیم.

وی بیمه ورزشکاران را یکی دیگر از دغدغه های آن ها دانست و افزود: باید فضا را برای حضور جوانان در عرصه های ورزشی امیدوار کننده کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.