ساری- مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران با اشاره به ضعف‌های موجود در بندر فریدونکنار اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده وضعیت این بندر سر و سامان خواهد گرفت.

بندر فریدونکار نیاز به سر و سامان دارد/حقوق معوقه کارگران پرداخت می شود

به گزارش قدس آنلاین، سیاوش رضوانی روز سه شنبه در مراسم کلنگ‌زنی سیلوی غلات و بهره‌برداری از ساختمان جدید اداره بندر فریدونکنار با بیان اینکه بندر اقتصاد انقلابی است و باید از آن استفاده لازم را  را برد ادامه داد: شرکت راهبران وعده ساخت سیلوی ۳۰ هزار تنی را تا پایان اردیبهشت سال آینده داده است.

وی افزود: همچنین ساختمان آتش‌نشانی بندر تا پایان فروردین ماه به اتمام می‌رسد که ۸ نیروی آموزش دیده به همراه ماشین در اختیار بندر فریدونکنار قرار می‌گیرد.

رضوانی در این مراسم اظهار کرد: طی مذاکرات انجام پذیرفته مقرر شده است تا عمق کانال را به ۵ و نیم متر افزایش یابد که برای این موضوع مبلغ ۲ میلیارد تومان را شرکت راهبران باید پرداخت کند و مابقی از دریافتی کارمزد بندر تامین می شود.

وی تصریح کرد: با این کار کشتی‌ها با آبخور ۳ و هفت دهم تا۳ و هشت دهم  به راحتی وارد بندر می‌شوند و این ضمانت وجود دارد که این کانال به مدت ۶ سال برای تمام کشتی‌هایی که در رفت و آمد هستند ایمن باشد.


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران افزود: برای جهت‌دهی مشتریان اپراتورهای بنادر کشور شناسایی شدند که شرکت «تایدواتر»انتخاب شد و لذا ساماندهی، تخلیه و بارگیری و تمامی عملیات یدک‌کشی در اختیار این شرکت قرار گرفته است.

رضوانی همچنین با  اشاره به اینکه فقط یک ماه از حقوق معوقه کارگران اداره بندر فریدونکنار پرداخت نشده است، افزود: شرکت آسیان تجارت از روز گذشته در حال واریز حقوق است و همچنین شرکت تلاشگر گستر تا دو هفته دیگر حقوق را پرداخت می‌کند.



 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.