یزد- استاندار یزد بر مشارکت گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تاکید کرد.

استاندار یزد بر مشارکت گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد

به گزارش قدس آنلاین، سید محمد میرمحمدی چهارشنبه عصر در شورای اداری یزد با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ محکمی به یاوه گویی های رئیس جمهور جدید آمریکا است.

وی گفت: همه مردم باید در روز ۲۲ بهمن امسال پرشورتر از همیشه با همدلی در صفی واحد در مراسم راهپیمایی شرکت کنند و بار دیگر با اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند.

استاندار یزد گفت: دو انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها و رئیس جمهوری  در پیش رو داریم که مهمترین موضوع جلب مشارکت بالای مردم است.

میرمحمدی گفت: هر اندازه مشارکت مردم در انتخابات سال آینده بیشتر باشد قطعا دشمنان از طرح و برنامه‌هایی که علیه نظام دارد نا امید شده و حضور گسترده مردم سدی محکم در برابر توطئه آن‌ها است.

استاندار یزد اظهار داشت: در استان یزد طرح‌های ملی و استانی و تعاونی به تعداد ۴۱۸ مورد بهره‌برداری شده است که ۹۶ طرح ملی و ۱۷۷ طرح استانی با اعتبار هزار و ۳ میلیارد ریال و سایر طرح‌ها شامل ۱۳۴ مورد با سرمایه‌گذاری ۱۸ میلیارد ریال بهره‌برداری شده و در مجموع ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه جمعا حدود دو هزارمیلیارد تومان برای این طرح‌ها سرمایه‌گذاری صورت گرفته، گفت: در بین طرح‌های بخش خصوصی، ۹ طرح بزرگ  وجود دارد که بیش از ۱۶ هزار میلیارد ریال بودجه‌ را به خود اختصاص داده است.

استاندار یزد گفت: اجرای ۸۰ طرح گازرسانی به مناطق روستایی استان با هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در سال های اخیر از دیگر افتخارهای مهمی محسوب می شود که با همت مسئولان محقق شده است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.