گیلان- امسال باز هم خیابان‌ها و معابر سطح گیلان در ۲۲ بهمن ۹۵ شاهد حضور حماسی هزاران مرد و زن و پیر و جوان و نوجوان و کودک است، در این هوای سرد زمستانی و بارانی حتی مادران انقلابی فرزندان کوچکشان را با خود به آغوش کشیده اند و با جلوه ای از حضور سبزه شان مشتی بر دهان یاوه‌گویی دشمنان می کوبند.

فریاد مرگ بر آمریکا مردم شهر باران در آسمان گیلان طنین‌انداز شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مردم گیلان  از آغازین ساعت های صبح با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با نمایش وحدت و همبستگی ملی؛ وحدت، همدلی و عشق به آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی را ترسیم کردند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن از مسیرهای تعیین شده در این شهر با حضور پرشور مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه رشت و اقصی نقاط گیلان آغاز شد و مردم مانند گذشته زودتر از ساعت اعلام شده خود را به صحنه رساندند و پرشورتر از قبل حاضر شدند.

مردم انقلابی گیلان  امروز هماهنگ با یکدیگر در سراسر کشور با سردادن شعارهایی همچون "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر انگلیس"، "مرگ بر آل‌سعود و داعش"، "حزب فقط حزب علی  رهبر فقط سید علی"، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، ولایت و مقام معظم رهبری بیعت کرده و با ندای "لبیک یا خامنه‌ای" خواب دشمنان را آشفته کردند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در خیابان‌های منتهی به مصلا در حال برگزاری بوده و هر لحظه بر شوق و شور این حضور در زیر بارش باران اضافه می‌شود.

مسیرهای راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در رشت از چهار مسیربه شرح زیر به طرف مصلای امام خمینی(ره) در حال برگزاری است:

مسیر شماره ۱ میدان شهدای ذهاب - خیابان امام خمینی (ره) - میدان فرهنگ - میدان مصلا

مسیر شماره ۲ مسجد جامع کاسه فروشان - خیایان مطهری- میدان فرهنگ - میدان مصلا

مسیر شماره ۳ میدان سپاه پاسداران - میدان پاسداران- خیابان آزادگان- میدان فرهنگ - میدان مصلا

مسیر شماره ۴ ورزشگاه شهید عضدی- خیابان نامجو - خیابان پرستار- میدان فرهنگ - میدان مصلا است.

سخنران جشن ملی یوم‌الله ۲۲بهمن  ماه در رشت سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

در شهرستان‌های دیگر گیلان از جمله آستارا، تالش، رضوانشهر، انزلی، فومن، صومعه‌سرا، لاهیجان، لنگرود، رودسر، آستانه‌اشرفیه، رودبار، سیاهکل، املش، شفت، رضوانشهر مردم با حضوری گسترده آماده طنین‌اندازی فریاد مرگ بر آمریکا در آسمان این استان هستند.

ا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.