شهرکرد- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طرح فروش فوق‌العاده در ۴۰۰ واحد صنفی استان اجرایی خواهد شد که از این تعداد ۱۰۵ واحد به شهرکرد اختصاص دارد.

طرح فروش فوق العاده در ۱۰۵  واحد صنفی شهرکرد اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین، سیامک سلیمانی ظهر یکشنبه در کارگروه تنظیم بازار استان گفت: طرح فروش فوق‌العاده در ۴۰۰ واحد صنفی استان اجرایی خواهد شد که از این تعداد ۱۰۵ واحد شامل  شهرکرد می باشد.

وی گستردگی عرضه در واحدهای صنفی مزیت این طرح نسبت به ایجاد نمایشگاه بهاره است و افزود: در این طرح به طور میانگین پنج تا ۱۵ درصد از سود فروشنده به مشتری تخفیف داده خداهد شد.

سلیمانی تصریح کرد: این طرح در ۱۵ روز از ماه پایانی سال اجرایی خواهد شد و سازمان بازرسی نظارت و بازرسی دقیق بر این واحدها را بر عهده دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار با اشاره به مشکلات نقدینگی و مطالبات سازمان تعاون روستایی استان، گقت: بانک ملی به منظور رفع مشکلات نقدینگی، مساعدت لازم را برای پرداخت تسهیلات به این سازمان به عمل می آورد.

سلیمانی بر لزوم افزایش رضایتمندی مردم از لحاظ کیفیت و قیمت محصولات بازار شب عید تآکید کرد و گفت: با توجه به سرمازدگی مرکبات باغات شمال کشور، میوه مرغوب شب عید در استان از جنوب کشور تأمین شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.