اهواز - مهندس نجفی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز  اظهار داشت: با توجه به بارندگی های که از عصر روز گذشته در برخی از نقاط شهر آغاز و در شب گذشته تداوم داشت و با توجه به گرد و غبار چند روز گذشته تاثیرات منفی خود را بر روی شبکه برق نشان داده و پس از اولین بارشها حوادث متعددی را برای شبکه برق شهری بوجود آورد.

باران شب پر حادثه ای را برای آتش نشانان اهواز رقم زد

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل سازمان آتش نشانی اهواز گفت: روز دوشنبه آتش نشانان به منظور کمک به همشهریان عزیزجمعا ۵۷ نوبت از ایستگاه های خود خارج و ماموریت های مختلفی را به اجرا گذاشتند که بالاترین آمار مربوط به حریق و حوادث مرتبط با شبکه های برق، ترانس و پایه برق با ۳۴ مورد گزارش گردیده است.

نجفی در ادامه اظهار داشت: با توجه به قطع گسترده برق در نقاط مختلف کلانشهر اهواز در همین مدت آتش نشانان ۱۶ ماموریت امداد رسانی به افراد محبوس شده در کابین آسانسور را اجرا نموده که در نهایت موفق گردیدند ۴۳ نفر از شهروندان عزیز را به سلامت از آسانسور خارج نمایند.

در خاتمه  نجفی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز به شهروندان توصیه کرد: همشهریان عزیز جعبه کنتور برق اماکن مسکونی و تجاری خود را که در فضای باز قرار دارد توسط متخصصین و تعمیرکاران مجاز بازبینی و نسبت به درزگیری و آب بندی آنها اقدام نمایند تا از نفوذ باران و ایجاد مشکلات و خطرات احتمالی جلوگیری بعمل آورند.

همچنین توصیه میشود شهروندان گرامی در اماکن مسکونی و تجاری خود یک روشنائی شارژی (چراغ اضطراری) را در یک نقطه قابل دسترس قرار دهند تا در صورت نیاز بتوانند به آسانی از آن استفاده نمایند.

در صورت بروز هرگونه حادثه، ضمن حفظ خونسردی و دور شدن از محل حادثه مراتب را سریعا با تلفن ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز اطلاع دهید.

تلفن ۱۲۵ یاریگر شما در حوادث می باشد آن را بخاطر بسپارید و به دیگران نیز اطلاع دهید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.