گناباد- در نوزدهمین دوره مسابقات فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی که به میزبانی واحد گناباد برگزار شد، واحد های دانشگاهی تربت جام، گناباد و قوچان به ترتیب مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

گناباد مقام دوم مسابقات فوتسال دانشگاه های آزاد اسلامی را از آن خود کرد

به گزارش قدس انلاین شامگاه چهارشنبه  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد و دبیر اجرایی این مسابقات گفت:در این رقابتها ۱۷۰ ورزشکار و ۱۲ تیم از ۱۲ واحد دانشگاه آزاد اسلامی شهرستانهای خراسان رضوی حضورداشتند.

 مجتبی حسن زاده ادامه داد:این دوره از رقابتها که از روز شنبه هفته جاری با حضور ۱۲ تیم در گناباد آغاز شده بود بعد از ۲۰ بازی تیم تربت جام به قهرمانی دست یافت و تیم های گناباد و قوچان به ترتیب مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند و کاپ اخلاق نیز به تیم نیشابور رسید.

وی افزود :در این رقابتها در مجموع ۸۲ گل از دروازه ها عبور کرد و ۵۶ کارت زرد و ۲ کارت قرمز بابت تخلف به بازیکنان داده شد.

ابراهیم امینی سرپرست هماهنگی نوزدهمین دوره مسابقات فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی هم در گفتگویی با بیان اینکه برگزاری مسابقات فوتسال نسبت به دیگر مسابقات بسیار سخت و پرحوصله می باشد و از طرفی سطح آن نیز بالا است میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد را بسیار خوب ارزیابی کرد و از کلیه دست اندرکاران برگزاری مسابقات بویژه دکتر حسن زاده رئیس واحد گناباد و سرپرست اجرایی مسابقات قدردانی کرد.

وی سطح و کیفیت نوزدهمین دوره مسابقات فوتسال را نسبت به دوره ها و سالهای  قبل خوب توصیف کرد و افزود: بحمداله این دوره از مسابقات در محیطی بسیار خوب و بدور از تنش و درگیری برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.