اهواز _ آیین افتتاحیه ساختمان جدید بنیاد نخبگان استان خوزستان  بعد از ظهر امروز سوم اسفندماه با حضور معاون رئیس بنیاد ملی نخبگان در میان جمعی از اساتید دانشگاه شهید چمران اهواز و نخبگان استانی  برگزار شد.

نخبگان خوزستان پس ازسه  سال صاحب خانه شدند

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رئیس بنیاد نخبگان استان خوزستان در جمع خبرنگاران با بیان این که این بنیاد پس ازسه  سال  پیگیری مداوم  صاحب خانه شد اظهار کرد: در طول پنج سال  گذشته،  بنیاد نخبگان درساختمانی به فعالیت خود ادامه می داد که مالک آن مشخص نبود و به لحاظ مکانی و استانداردها در شان نخبگان استان هم نبود.

دکترعلیرضا زراسوندی با اشاره به ساختمان قبلی بنیاد نخبگان افزود: نه تعهد و نه تفاهمنامه ای هم وجود نداشت و چگونگی حضورمان در آن ساختمان نامشخص بود.

زراسوندی با بیان اینکه ساختمان جدید به صورت تفاهم نامه با استانداری خوزستان طی مدت ۱۰ سال به بنیاد نخبگان استان خوزستان واگذار شده است و جز تعهدات استان ها توسط  بنیاد ملی نخبگان است.

وی با تقدیر از استاندار خوزستان گفت: یکی از حامیان سال های اخیر نخبگان، دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان است که واگذاری این ساختمان به بنیاد نخبگان استان از سوی وی یک حرکت جهادی بوده است.

زراسوندی در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای ساختمان جدید بنیاد دارید، اظهار کرد: بنیاد کاملا متهعد است و پیشاپیش تجهیزات  مورد نیاز خریداری  شده است و تا زمانی که تغییرات اولیه متناسب با شرایط اداری بنیاد انجام شود، قبل از نوروز ۹۶  جابه جایی صورت می گیرد و سعی بر این است که از هفته آینده نیز در این ساختمان مستقر شویم.

رئیس بنیاد نخبگان با انتقاد از ساختمان قبلی بنیاد گفت: بسیاری از جلسات  مهم بنیاد به علت مناسب نبودن مکان این نهاد برگزار نشد که در این میان نخبگان استان متضرر شدند وهمچنین خیلی از اعتبارات ملی را به همین خاطر از دست دادیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.