سرمربی باتجربه ناپولی از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر رئال راضی است و بعد از بازی به ستایش از سرخیو راموس پرداخت.

سرمربی ناپولی درباره گل های سرخیو راموس چه گفت؟

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، ناپولی با وجود شایستگی برابر رئال مادرید بازهم تن به شکست داد و از دور رقابت ها کنار رفت. شاگردان مائوریتسیو ساری در دیدار برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازهم با نتیجه سه بر یک برابر رئال مادرید تن به شکست دادند تا در مجموع با نتیجه شش بر دو از دور رقابت ها کنار روند.

ساری از عملکرد شاگردانش در نیمه اول راضی است و در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید پرداخت.

او گفت: تا دقیقه ۵۵ تیم برتر میدان بودیم و کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم. می‌توانستیم به دور بعد راه پیدا کنیم. با این بازی خوبی که به نمایش گذاشتیم به آینده امیدوار شدم.
او ادامه داد: برای پیروز شدن در این بازی بزرگ به انگیر و شور و حماسه بیشتری نیاز داشتیم. راموس رویای ما برای صعود را گشت. باید به رشد خود ادامه داد و امیدوار بود. با این بازیکنان جوان آینده درخشانی در انتظار ناپولی است و اطمینان دارم که در آینده حرف های بیشتری برای گفتن خواهیم داشت.

سرمربی ناپولی در پایان سخنان خود گفت: راموس بازیکنی کلاسیک است. او توانایی‌های بسیار بالایی دارد و هر وقت تیمش به او نیاز دارد در نقش ناجی ظاهر می‌شود. او در این دیدار هم نشان داد که توانایی بسیار بالایی دارد. او معمولا در طول یک فصل ۷-۸ گل حساس را روی ضربات ارسالی به ثمر می‌رساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.