رشت- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تقارن یوم‌الله ۱۲ فروردین با روز شهادت امام هادی(ع)، گفت: در ۱۲ فروردین‌ماه سال ۹۶ از برگزاری جشن و چراغانی خودداری شود.

۱۲ فروردین‌ماه سال ۹۶  برگزاری جشن خودداری شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری ظهر امروز در جلسه هماهنگی گرامیداشت یوم‌الله ۱۲ فروردین در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: یوم‌الله ۱۲ فروردین یکی از اعیاد بزرگ ملی و به‌یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی به رأی آری بیش از ۹۸ درصدی ملت ایران به جمهوری اسلامی در ۱۲ فروردین‌ماه سال ۱۳۵۸ اشاره کرد و افزود: امر مذکور پشتوانه قوی پایه‌های نظام در عرصه بین‌المللی را مستحکم کرد و ضربه غیر قابل جبرانی به دشمنان نظام از جمله لیبرال‌ها، دمکرات‌های غرب‌گرا، گروهک‌های ضد انقلاب و چریک‌های فدایی خلق وارد کرده است.

وی به اهداف ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۲ فروردین‌ماه اشاره کرد و گفت: ستاد مذکور برای تحقق سه هدف تقویت هویت ملی از طریق زنده نگه‌داشتن مناسبت‌های موثر در تاریخ انقلاب اسلامی، بازخوانی آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و آگاهی‌بخشی به نسل جوان درباره ماهیت الهی و مردمی نظام جمهوری اسلامی تشکیل شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، تبیین ارزش‌های یوم‌الله ۱۲ فروردین و بازخوانی چگونگی تثبیت ساختار جدید سیاسی اجتماعی ایران را مهم دانست و خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره)  نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عنوان شکل جدیدی از مردم‌سالاری دینی با الهام از قوانین و تعالیم نجات‌بخش دین اسلام به دنیا معرفی کرده است

وی به دو انتخابات مهم دراردیبهشت‌ماه سال ۹۶ اشاره کرد و افزود: یوم‌الله ۱۲ فروردین فرصت مناسبی برای زمینه‌سازی حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و تجدید بیعت با نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تقارن یوم‌الله ۱۲ فروردین با روز شهادت امام هادی(ع)، اظهار کرد: در ۱۲ فروردین‌ماه سال ۹۶ از برگزاری جشن و چراغانی خودداری شود.

اشجری با تا،کید بر استفاده از ظرفیت بالای مساجد و بقاع متبرکه گیلان برای بزرگداشت یوم‌الله ۱۲ فروردین، اظهار کرد: از ظرفیت فضای مجازی و پایگاه‌های خبری گیلان باید برای تبیین روز مذکور استفاده کرد.

وی به نقش مهم صداوسیما در ساخت و پخش برنامه‌های محتوایی اشاره کرد و گفت: موضوع‌های اسلامیت و جمهوریت از نگاه امام(ره)  و مقایسه تطبیقی نظام جمهوری اسلامی با نظام‌های دیگر جهان برای برنامه‌سازی پیشنهاد می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در پایان متذکر شد: برگزاری مراسم در مسجد خواهر امام(س) و بقعه سلیمان داراب از برنامه‌های ستاد برگزاری مراسم یوم‌الله ۱۲ فروردین در رشت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.