کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی سختی را مقابل استقلال خوزستان پشت سر گذاشتیم.

توضیح سیدجلال در مورد رابطه اش با رحمتی پس از اتفاق دربی

به گزارش قدس آنلاین، سید جلال حسینی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی سختی را مقابل تیمی که در آسیا نتایج خوبی گرفته است، پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: استقلال خوزستان مهره‌های خوبی دارد که می تواند برای هر تیمی خطرناک باشد از هواداران تشکر می‌کنم که امروز آمدند و حمایت کردند؛ البته ما هم موقعیت‌های خوبی داشتیم که گل نکردیم اما به خوبی بازی را کنترل کردیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره سوت‌های داور گفت: داور در برخی موارد می‌توانست آوانتاژ بدهد که این کار را نکرد و بی‌دلیل سوت زد.

حسینی درباره اختلافش با مهدی رحمتی، گفت: به خاطر فوتبال با هم قهر نمی‌کنیم البته هنوز با رحمتی صحبت نکرده‌ام اما بعد از دربی گفتم که او مقصر است و به خاطر خوشحالی که مقابل من کرد ناراحت هستم.

وی درباره مطالبات بازیکنان پرسپولیس و اینکه آیا مشکلات مالی حل شده است، گفت: طبق قرارداد و برنامه‌ریزی‌های پیش‌بینی شده پرداخت‌ها انجام می‌شود تمام باشگاه‌ها مشکل دارند ام متاسفانه مشکلات در حال بیشتر شدن است.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره مطالباتش از نفت تهران گفت: متاسفانه باشگاه نفت نه تنها پول بازیکنان این فصلش را نداده است بلکه سال قبل را هم نداده است و مطمئن باشید سال آینده هم چنین کاری را می‌کند.

حسینی درباره نزدیک شدن پرسپولیس به قهرمانی گفتن: 6 بازی دیگر و روزهای سختی را در پیش رو داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.